¤vekst¤ Skrevet 24. februar 2009 Skrevet 24. februar 2009 (endret) Gruppa heter Morandi... Festmusikk o.l Jeg regner med at de som er interessert klarer å google og youtub'e etter gruppa selv, hvor man finner mer informasjon http://www.youtube.com/watch?v=L2Ev16r7maE Edit: Sanger som jeg anbefaler fra denne gruppa, om du skulle skaffe deg albumet er Angels, Save Me, Afrika, Musica Mi Liberted, Get High. Resten av sangene på albumet er også veldig bra. Albumet heter forresten "N3XT" Endret 24. februar 2009 av AndySimmons
¤vekst¤ Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Skrevet 24. februar 2009 Utrolig behagelig og avslappende musikk! Jepp
2bb1 Skrevet 24. februar 2009 Skrevet 24. februar 2009 Men: kan det karakteriseres som dance-musikk? Synes mye av det var litt vel "tamt" til å passe inn i dance-sjangeren? I alle fall det jeg forbinder med dance.
¤vekst¤ Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Skrevet 24. februar 2009 Men: kan det karakteriseres som dance-musikk? Synes mye av det var litt vel "tamt" til å passe inn i dance-sjangeren? I alle fall det jeg forbinder med dance. Ja, det er mulig... Alternativ dance kanskje. Hva kan man kalle sjangeren?
War Skrevet 24. februar 2009 Skrevet 24. februar 2009 Min youtube står bare å spinner, er vel loadet når/hvis jeg kommer hjem fra trening.
Kuroi-Neko Skrevet 24. februar 2009 Skrevet 24. februar 2009 A cOoL sOnG wHiCh ToUcHeS iNsIdE!!! Høres ut som litt random syden-diskotek musikk :3
Blåbær Skrevet 24. februar 2009 Skrevet 24. februar 2009 Litt for rolig til å være diskotekmusikk, men så aner jeg ikke hva slags diskoteker du driver å farter rundt i. Jeg likte musikken ihvertfall
Kuroi-Neko Skrevet 24. februar 2009 Skrevet 24. februar 2009 Altså.. haha. Nei.. men sånn typisk som du hører på "hippe" barer og resturanger i Tyrkia. :3
Blåbær Skrevet 24. februar 2009 Skrevet 24. februar 2009 Jeg har vært i syden, dog ikke tyrkia og der spiller de ikke slike rolige dancelåter. Eneste grunnen til om de hadde spilt låta var om den hadde vært superkjente slik britney lignende låter men nå har jeg ikke hørt de låtene før så kanskje, men mest sannsynligvis ikke. Hippe steder spiller ikke sånn type musikk, du må nok dra på hippe steder litt oftere.
¤vekst¤ Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Skrevet 25. februar 2009 (endret) A cOoL sOnG wHiCh ToUcHeS iNsIdE!!! Høres ut som litt random syden-diskotek musikk :3 "A cOoL sOnG wHiCh ToUcHeS iNsIdE!!! " er bare beskrivelsen i videoen som noen har lagt ut. Sangen heter Angels. Musikken er fra Romania, så det er litt syden/østeuropeisk over det... Veldig lett og lystig musikk, som jeg egentlig ikke pleier å like, men denne musikken ble for fengende . Jeg vet at musikken må være digg å høre på i varme sommerkvelder . Og lett å feste minner til http://www.youtube.com/watch?v=Wpy1noHX_BM Endret 25. februar 2009 av AndySimmons
2bb1 Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Fy faen steike. Jeg er FORELSKET i Angels-sangen av Morandi. Teksten er så nydelig samtidig som melodien, rytmen og stemmen til han karen er så perfect mix. Nei dette albumet må jeg få skaffet meg! Finnes hverken på cdon eller platekompaniet, så må vel ty til nedlastning.
¤vekst¤ Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Skrevet 26. februar 2009 Fy faen steike. Jeg er FORELSKET i Angels-sangen av Morandi. Teksten er så nydelig samtidig som melodien, rytmen og stemmen til han karen er så perfect mix. Nei dette albumet må jeg få skaffet meg! Finnes hverken på cdon eller platekompaniet, så må vel ty til nedlastning. Så bra, jeg håpet på å skaffe noen flere fans . Jeg fant ingen annen utvei enn å laste ned selv. Teksten og melodien smelter bra sammen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå