Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

To pcer ubrukelige etter norton 360 installasjon


Anbefalte innlegg

Jeg installerte Norton 360 antivirus på to nye hp maskiner. Henholdsvis en bærbar hdx 18 og en stasjonær pavilion. Begge maskinene har vista 64biters eller hva det heter.. Etter installasjonen fungerte begge pcene nesten som de gjorde før installasjonen. Det eneste som ikke fungerte var diskavspilleren. Jeg kunne altså ikke rippe cd-plater, installere spill eller se på blu-ray filmer. Etter hvert viste det seg at blant annet msn og spotify sluttet å virke. Når jeg skal reinstallere msn står det at jeg ikke er koblet til internett, selv om vanlig websurfing går fint. (Jeg skriver dette på en av maskinene nå). De samme tingene har skjedd på begge de to pcene som var helt nye. Har sett på cnet.com at det var flere som hadde problemer etter å ha installert norton 360 på 64 systemer. Hvordan kan jeg få maskinene til å fungere slik nye maskiner skal fungere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har Norton 360 selv på Vista ultimate 64, og det fungerer knirkefritt.

XP64 derimot vet jeg protesterer, faktisk så mye at du ikke får installert noe som helst.

 

Såfremt det er en legitim kopi av Norton, samt Vista så burde ting fungere.

360 innehar også en del innstillinger som kan justeres etter behov.

Lenke til kommentar
Norton? Hva er det? hmm.... tror det finnes 100 programmer som er gratis og som gjør jobben 100 ganger bedre.

AVG

AVAST

ANTIVIR

...

 

sist jeg brukte norton stjal den 50% av maskinen min. minnen ble spist opp av den.

...Og det har skjedd mye siden sist utgave, og mye siden utgaven før der igjen også. Vis meg en test hvor norton scorer dårligere enn AVG, AVAST, eller ANTIVIR så skal jeg hysje.

 

Dessuten, Norton tilbyr en mer komplett løsning for Ola & Kari enn alle de tre du nevner. At norton sier ifra i hytt og gevær unødvendig tror jeg nok folk aksepterer hvis de er normale brukere som har normal nettvett.

Lenke til kommentar
Har tatt full recovery nå på den stasjonære, og den fungerer fint. Vet ikke helt om jeg tar sjansen på å installere Norton 360 igjen..

Nå når du har en nyinstallert maskin kan du kjøre programmet norton removal tool først, og deretter installere norton 360 på en trygg og sikker måte. Da skal det på ingen måte gi deg en dårlig opplevelse av maskinen. Bare en sikrere opplevelse.

 

-Øivind-

Lenke til kommentar

Trodde PC-verden var ferdig med Norton. Hvordan klarer de å overleve? Opp gjennom historien har de klart å ødelegge driftsikre Partition Magic, ghost, norton commander, PCanywhere osv. det er uforståelig for meg at folk gidder og fortsette bruke produkter fra Symantec. Trådstarter gjør lurt i å droppe Norton, anse pengene som tapt og heller gå for en av de gratisalternativene som finnes.

Gå til http://service1.symantec.com/SUPPORT/tsgen...005033108162039

 

Last ned og kjør......

Deretter er veien åpen for andre alternativ....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...