Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Slapp forhud på penis


Gjest Guest_Carl_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Carl_*

Hei. Jeg sliter med det helt motsatte av trang forhud. Jeg har nemlig slapp forhud på penis. I erigert tilstand kan jeg sette opp til fem figre innenfor forhuden samt trekke den oppover fingrene og penishodet. Med andre ord er forhuden slapp og elastisk. Det er såpass plagsomt at det har nedsatt onani følelsen i den siste tiden etter som forhuden har blitt enda mer slapp.

 

Har gått så langt at jeg før start har festet en strikk nederst på skaftet for et bedre onani liv. Tror at jeg bør vurdere å få forhuden fjernet.

 

Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Carl_*

Må jeg vise fram utstyret hos legen?

Pga jeg er 16 år, har legen taushetsplikt, slik at foreldrene kan holdes utenfor?

Hvor mye vil det koste å fjerne forhud hvis det er ønskelig?

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Carl_*

Vet du også hvordan prosessen foregår? Først et besøk hos fastlege som henviser til hudlege som deretter bestiller time hvor inngrepet skjer? Og hvor lang vente tid bør jeg regne med før snurrebassen er klar igjen?

 

Og en ting til hvis noen kan svare på det: Når inngrepet finner sted, hvor lang tid bør man regne med å være på sykehuset? Håper det bare er snakk om noen timer?

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Carl_*
Det aner jeg virkelig ikke, men vil anta det er lite "i løpet av dagen"-ingrep.

 

Hvorvidt det er hudlege eller annen spesialist du henvises til vet jeg heller ikke...

 

Tar vel en 14-21 dager før den er klar igjen, men det er det vel verdt.

 

Ja det er virkelig verdt det ja. Sliter voldsomt for tiden med de nevnte problemene. Takk for hjelpen :=)

Lenke til kommentar
Hei. Jeg sliter med det helt motsatte av trang forhud. Jeg har nemlig slapp forhud på penis. I erigert tilstand kan jeg sette opp til fem figre innenfor forhuden samt trekke den oppover fingrene og penishodet. Med andre ord er forhuden slapp og elastisk. Det er såpass plagsomt at det har nedsatt onani følelsen i den siste tiden etter som forhuden har blitt enda mer slapp.

 

Har gått så langt at jeg før start har festet en strikk nederst på skaftet for et bedre onani liv. Tror at jeg bør vurdere å få forhuden fjernet.

 

Hva skal jeg gjøre?

 

Uansett hvor slapp forhuden din er vil tilfredsstillelsen ved onani bli dårligere hvis du fjerner den.

 

Ps. forsøk analsex. Det er deilig!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...