Gå til innhold

Siste Ordet [Spam tolereres ikke i denne tråden]

intel_guru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ro deg ned da fondus.

Det var IKKE spam. Og slutt å rope "ulv, Ulv, hver gang du ser ei kort melding som ikke inneholder mye.

Gjelder vist kanskje flere disse ordene... :roll:

Skrevet

hei CFD, koselig å høre at jeg er savnet. Jeg har faktisk ikke internett hjemme for tiden.

/me begynner å hyperventilere bare ved tanken

neida, det har faktisk gått ganske bra. jobber nå med saken å få firstmile :grin: Men for å være erlig savner jeg irc ;( for håpentlig vis blir det fastnett igjenn før jul.

Skrevet

Vet dere hva?

Jeg kom meg på IRC i dag morrest :grin:

Jeg er spent på å se om jeg er der når jeg kommer hjem pga hverken jeg eller broderen har betalt regninga :grin:

Skrevet

Quote:

Den 2002-11-12 09:34, skrev Xell:

for håpentlig vis blir det fastnett igjenn før jul.

Jeg har selv ISDN og jeg IRC`er som aldri før jeg.

Koster litt penger ,men hva skal man med penger hvis man ikke skal bruke dem? (Har ikke fått regning siden Februar så jeg har 2000kr i Internettfond nå)

Skrevet

Quote:

--------------------------------------------------------------------------------

Den 2002-11-11 09:14, skrev fondus:

så fint for deg da. men jeg skal vedde på at min er mer stillegående. 0 DBA, faktisk

--------------------------------------------------------------------------------

Åssen i helv*tte klarer du det?

Store barn, små gleder

som jeg så mange ganger har forklart før i so. har putta den inni kjøkkenskapet mitt. derfor hører jeg 0 db :smile:

Hartge: Spare er jo litt lurt, jeg har 80 k på konton jeg :grin:

du har ikke bruk for sub så lenge du har headset ved tu :wink:

kaldt her og. -19 :sad:

Skrevet

Anyway: Du hører uansett kjøleskapet så det blir ikke stille.

Og jeg tror ikke kompressoren i Kjøleskapet er kraftig nok for og fjerne så mye varme som datan produserer.

Skrevet

Hmmm, det er jo en grei løsnong det ja... Når det er tid for og få seg ny PC, så tenker jeg jeg setter hele skiten i Frysern og ser hvor mye den vil klokkes bare for ****. Gidder aldri selge Hardware, mye kulere og knuse eller finne på noe morro med :razz:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...