Gå til innhold

Siste Ordet [Spam tolereres ikke i denne tråden]

intel_guru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

Skrevet

husker ikke sidetallet jeg begynnte, men jeg har lest alt.... går ut ifra at du har hatt gidda til å lese de 19 sidene før og? :wink:

hva er yndlingsmaten deres? (ikke henvis til "nattmat" :smile: )

Skrevet

Jeg gidder ikke bygge maskin til morra mi. Hvor får jeg det beste tilbudet på ferdigPC?

Den må komme på under 15.000 inkl skriver og frakt.

Skrevet

Har bestilt til gamla nå jeg.. fra PSdata.

Kom på nesten 17.000,- inkludert skriver og scanner.

Hun får mye bedre maskin enn meg også da *hulk*

Skrevet

Quote:

On 2002-02-23 19:00, sjanten skrev:

husker ikke sidetallet jeg begynnte, men jeg har lest alt.... går ut ifra at du har hatt gidda til å lese de 19 sidene før og? :wink:

hva er yndlingsmaten deres? (ikke henvis til "nattmat" :smile: )

Jeg leste de 5 første sidene, og så skjønte jeg at det var egentlig mye kødd i denne posten, så jeg gadd ikke mer.. :smile:

Skrevet

Milla... Selg din til mora di da! Og så får du den nye.. :smile:

Jeg har det slik at når fattern kjøper ny maskin, så får jeg den nye, og fattern den gamle. Men så kjøper ikke han så veldig mange maskiner da.

Skrevet

Quote:

On 2002-02-24 16:24, SintBrus skrev:

Jeg har det slik at når fattern kjøper ny maskin, så får jeg den nye, og fattern den gamle. Men så kjøper ikke han så veldig mange maskiner da.

Go go!! :grin:

Skrevet

Jeg prøver å overtale han nå, (Ikke akkurat nå, men i den siste tida) men han vil ikke. Får vente et år eller to, da har jeg sikkert kjøpt min egen.

Skrevet

Quote:

On 2002-02-25 10:42, SirHartge skrev:

Tror ikke fadern har bruk for min maskin. Han kan _ingenting_ om data.

Mor min tør ikke engang ta på en Data...

Det er som et MONSTER for henne :grin:

"IIIIIK, hele verden kan jo titte inn" er hylet sist jeg tok en lur en, og satte laptop med mobilt kontakt til nett på morra min sin plass på kjk. :grin:

Så for seg grov svindel og total konkurs på 2 min.

"Det var ikke slik under krigen"

Noen som kjenner igjen den setningen?? :grin:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...