Gå til innhold

Siste Ordet [Spam tolereres ikke i denne tråden]

intel_guru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Quote:

On 2002-01-29 14:41, SintBrus skrev:

Ingen som driver med sport her da? Alle sitter foran PC-en med kondisjon lik 0 ?

SPORT???

Her utøves ikke sengesport en gang...

Skrevet

Nei jeg håper da ikke det Milla, det må vente til vi er gift :wink: :wink: :wink:

Sport...hmmm...har hørt om det...er ikke det noe sånt farlig du kan dø av da? :razz: :razz:

Skrevet

Spare på kruttet til ekteskapet ja.. hehe

(Hadde jeg hatt noe tilgjengelig, så hadde det nok ikke blitt så mye på sparebøssa nei..)

Jeg hørte forresten noe om sport en gang.. tror det var på nyhetene, men er ikke helt sikker. Når jeg tenker veldig godt etter så mener jeg å ha lest noe på nettet i går også.. en som brakk ryggen. Nei, det er ikke noe for meg!

:wink:

Skrevet

fotball: en gjeng idioter springer fram og tilbake og jager en stakkars uskyldig ball.....

som dere sikkert skjønner, liker jeg ikke fotball!

mosjon: touch... (nei, kan det ikke... :sad: )

Skrevet

Sport: jo mindre organisert, jo bedre. Da blir det mer gøy. Å glo på sport på TV eller.no er noe av det mest meningsløse som finnes. Hvis publikum kunne være med og spille, hadde det kanskje vært noe.

Skrevet

Det er ikke meningsløst med organisert sport. Det finnes alltid et tilbud til de som ikke liker fotball!! Men det er som alt annet. En smaksak.

Som GalFisk skrev, er uorganisert sport diggbart!! Uten dommere og slikt :razz:

Skrevet

dette er mer meningsfullt enn å sitte og se på sport!

begrunnelse: dette er sosialt. det er _ikke_ sosialt å springe rundt på en bane etter en ball, eller noe annet fysisk objekt. :smile: (jeg mener det!)

Skrevet

-eller å snakke om den ballen jeg mener er idiotisk, eller å snakke om det andre laget som jeg mener bedriver en idiotisk sport? :roll:

(ikke ta deg nær, jeg er bare særlig sportsinteressert av meg!)

[ Denne Melding var redigert av: sjanten på 2002-01-30 22:45 ]

Skrevet

Quote:

hva er ikke sosialt med å gå i clinch med en svæær stopper?

Jeg sa etter kampen..Ikke under kampen :grin:

Men jeg liker sport, for det får meg i form.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...