Gå til innhold

Endring av postbit?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Ville berre høyra om eg var den einaste som kunne tenkt meg ei lita endring av postbit'en på diskusjon.no.

 

Enkelte trådar krever berre korte svar, og då blir da litt rart om kvar enkelt post tar opp eit heilt skjermbilde (ja, eg sitter på ein stakkarsleg 15" for øyeblikket og bruker ASCII kodar for å få skandinaviske bokstavar).

 

Eg vil komme med eit forslag om å flytte unødvendig informasjon frå postbit'en og inn på profilsidene.

 

 

Slik er postbit'en nå:

 

------------------------------------------------

user-online.pngLeska

 

av-161430.gif

 

Bruker

 

 

Gruppe: Medlemmer

Innlegg: 10

Ble medlem: 18/05-2008

Fra: Sola

Medlem nr.: 161430

 

Advarselsnivå: (0%)

warn0.gif

------------------------------------------------

 

 

Eg kunne heller tenkt meg noe slikt:

 

------------------------------------------------

user-online.pngLeska

av-161430.gif

 

Bruker

 

warn0.gif (0%)

------------------------------------------------

 

Når eg leser ein post frå nokon her inne er det ikkje av interresse kva medlemsnummer han har, kva tid han blei medlem eller kor i Norge han kjem frå osv. Kvaliteten på innlegget er det eineste som er viktig der og da. Sjølvsagt kan ein sånn ca. sjå kor mykje folk har bidratt på forumet på antall postar, men det er ikkje så vanskeleg å få det nummeret uten å faktisk bidra. Det burde være informasjon ein kan slå opp på profilsidene eller java popup (ved navigering over brukergruppen eller lignende).

 

Optimalt sett ville eg her også ha fjerna ikonet for advarselsnivå.

 

Nå står det også "bruker" og "Gruppe: Medlemmer" / "Moderator" og "Gruppe: Moderatorer"

 

Bortkastet plass spør du meg. Forumet kunne vært ein god del kjekkare å lese om ein hadde korta da ned. Sidestilte ikoner fungerer også for å minimere plassen korte innlegg tar, drop down miniprofiler ei anna løysning.

Endret av Leska
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er forskjell på dei ulike skina kor mykje informasjon som er der. T.d. i IPB Pro-skinet er det berre tre linjer under avataren. I ditt tilfelle står dette:

Bruker

Innlegg: 11

Ble medlem: 18/05-2008

Du byter skin med nedtrekksmenyen heilt nederst til venstre på sida. Kan og nemne at det er mogeleg å skru av visning av avatarar i kontrollpanelet, men mange liker jo å sjå avatarane, so det er kanskje ikkje eit alternativ.

 

Ikonet for advarselsnivå ser du berre i dine eigne innlegg, det er personleg informasjon.

Lenke til kommentar

Nei, å slå av avatarar er ikkje eit alternativ.

 

Det skin'et eg hadde som viste heile den lange lista var for akam.no templaten.

 

Men kvifor så mange templates, når dei fleste er like? Det må da væra grusomt å vedlikeholde. Spør du meg er det berre avatar og brukargruppe som burde væra i postbit'en. Dei ekstra linjene med advarsel er vell unødvendig, ein får vell meldingar om statusen din endrer seg?

Lenke til kommentar
Men kvifor så mange templates, når dei fleste er like?
Tja, dels for å tilfredsstille brukarane sikkert, det er forskjell på kva folk liker av skin.

 

Ein annan ting er at i skina for dei ulike nyheitssidene i nettverket fører linkane øvst til sidene som er spesifikke for den nyheitssida. T.d. om du klikker på «Tester» øvst i Akam-skinet kjem du Akam sine tester. Den same linken i Amobil-skinet fører til Amobil sine tester. For dei som stort sett bruker ei av nyheitssidene, og det tilhøyrande forum-skinet, vil det då vere ein litt tettare integrasjon mellom forum og nyheitsside.

Lenke til kommentar
Forsto det slik at du ville fjerne avatarene. Beklager om jeg missforsto.

 

Ingen fare, fort gjort å lesa feil.

 

Tja, dels for å tilfredsstille brukarane sikkert, det er forskjell på kva folk liker av skin.

 

Ah, ja, eg ser nå at forumet er litt rart koda inn i akam.no, hardware.no osv. Eg skal ikkje be dei retta på da, altfor stress for nåke ein person irriterer seg over. Men er det mulig å få kopiert postbit'en frå diskusjon.no over på akam.no templaten? Ellers er dei heilt like, ein kan leve med 3 linjer, men 6-7 linjer i postbit'en blir litt i lengste laget.

 

Og administratorane av nettverket her har mine medfølelsar, eg synst 3 templates var stress nok når eg måtte oppgradere forumet.

Endret av Leska
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...