Gå til innhold

BK: Gravemaskin i solnedgang

Larsenio

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bildet tatt under utgraving av et havnebasseng nordpå. Her har jeg prøvd å få med en del viktige ting;

tredjedelsregelen, maskin i bevegelse, skarphet i bildet, fargenyanser og detaljer.

Vet ikke, er det bra eller veldig uinteressant bilde? Mye tid gikk med på å få tatt bildet i rette tidspunkt, med rette utsnittet og med de begrensningene 18-55mm har.

Lett justert skarphet i Lightroom2, klonet vekk et støvkorn mer eller mindre helt. that`s It.

1/500 sekund lukker

ISO 140

f/5.6

50mm brennvidde

post-179066-1235256297_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du har , som du sier, fått med veldig mye. Og har vel løst oppgaven også.

Nå synes jeg at en gravemaskin som graver "i vann" såpass uvanlig at det i seg selv er nok :D

edit: Det eneste som trekker ned, er at bildet blir veldig statisk. Nesten oppstilt.

Tom

Endret av tomsi42
Skrevet

Enig i at det blir litt statisk, men syns det var såpass festlig med at det ser ut som om grabba bare henger der for å vise seg fram:)

Var ikke mange meninger om dette bildet gitt :!:

Skrevet

Takker for det, og må vel ærlig inrømme at jeg ikke visste hva en L-komp var før jeg så det logiske i det uttrykket :p

Her er slik det helhetlige bildet så ut da det ble tatt. En hel prosess som e igang for å få "leia" (innseilinga) 6 meter dyp, for å kunne ta imot saltfiskbåter og litt større skip enn de som fra før ferdes innom Nordmela havn.

:roll:

post-179066-1235426570_thumb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...