Spill&Dill Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Prøver å få laptop på nett via Get....har virket før. Under system sjekk via GET cd så kommer feilmeldingen: "TCP/IP er aktivert på nettverkskortet"= n e i Noen som har peiling på hvordan jeg får fixa det?
The_Saint Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Prøver å få laptop på nett via Get....har virket før. Under system sjekk via GET cd så kommer feilmeldingen: "TCP/IP er aktivert på nettverkskortet"= n e i Noen som har peiling på hvordan jeg får fixa det? Du må huke av for TCP/IP protokoller. Hvilket operativsystem bruker du?
Spill&Dill Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Skrevet 21. februar 2009 Prøver å få laptop på nett via Get....har virket før. Under system sjekk via GET cd så kommer feilmeldingen: "TCP/IP er aktivert på nettverkskortet"= n e i Noen som har peiling på hvordan jeg får fixa det? Du må huke av for TCP/IP protokoller. Hvilket operativsystem bruker du? XP Pro....var inne å huket av uten at det hjalp noe.Skal ikke se bort i fra at jeg har gjort noe feil da :-/ Er ikke akkurat noen expert.......
The_Saint Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 XP Pro....var inne å huket av uten at det hjalp noe.Skal ikke se bort i fra at jeg har gjort noe feil da :-/ Er ikke akkurat noen expert....... Vel åpne egenskaper for nettverks kort igjen. Skjekk at det fremdeles står en V i den firkantede boksen ved TCP/IP. Om det gjør det så prøv å reboot maskinen. Om ikke det hjelper så ville jeg ha avinstallert netverks kortet. Rebootet og installert det på nytt igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå