Gå til innhold

Skal ha ny komplett mobil


Bellof

Anbefalte innlegg

Ønsker en så komplett mobil som mulig men sliter med å velge. Er en Nokia mann men er nå åpen for å prøve noe annet.

 

Krav:

- Bra kamera (minumum 5mpx)

- Bra på å skrive SMS

- Gode taster

- Helst bra batteri

- Helst god på dekning

- 3G

- Edge

- Wifi

- Kvalitetsfølels

 

Spill, musikk og Smart-telefon ikke så viktig. Helst ikke Touch modeller.

 

Har lest tester av N95 (litt gammel og med svakheter), N85 (virker billig), C905 (problemer med høytaler), Innov8 (lekker men for dyr) og flere andre som jeg ikke har hengt meg så veldig opp i.

 

N82 har jeg eid og solgte den pga tastene.

 

N86 som ikke er kommet enda, virker optimal men den har vel sine svakheter den også... og vil helst ikke vente.

 

Noen som har noen gode forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte c905 fra netcom (som selger de for 3500 samlet uten operatørlås). Måtte sende den tilbake da den ikke tok inn gsm nett, kun 3g.. Fikk ny telefon, og har ikke hatt problemer siden.. Er svært fornøyd med kameraet, funksjonalitet og design. Tastene er grei, ikke optimal da det er kanter på sidene som man støter borti når man skriver, men er ikke til irritasjon i det daglige.. Kan anbefales..

Lenke til kommentar
Ønsker en så komplett mobil som mulig men sliter med å velge. Er en Nokia mann men er nå åpen for å prøve noe annet.

 

Krav:

- Bra kamera (minumum 5mpx)

- Bra på å skrive SMS

- Gode taster

- Helst bra batteri

- Helst god på dekning

- 3G

- Edge

- Wifi

- Kvalitetsfølels

 

Spill, musikk og Smart-telefon ikke så viktig. Helst ikke Touch modeller.

 

Har lest tester av N95 (litt gammel og med svakheter), N85 (virker billig), C905 (problemer med høytaler), Innov8 (lekker men for dyr) og flere andre som jeg ikke har hengt meg så veldig opp i.

 

N82 har jeg eid og solgte den pga tastene.

 

N86 som ikke er kommet enda, virker optimal men den har vel sine svakheter den også... og vil helst ikke vente.

 

Noen som har noen gode forslag?

 

 

Hold ut litt til.......Nokia N97 kommer om ikke alt for lenge :-)

Lenke til kommentar
Da snakker man om en telefon som er dobbelt så dyr:)

 

Jepp! Men også en komplett mobil :-) Men leste nå at han helst styrer unna touch! Jeg vil ikke ha noe annet, men det er smak og behag det!

 

Skal ikke krangle med deg når det gjelder "komplett" aspektet:)

 

Jeg hadde C905 i 3 dager. Klarte aldri å bruke "mellomrom" tasten nederst i høyre hjørne når jeg skrev sms med mine klumpe fingre! Ellers var det en god telefon med veldig bra kamera!

Lenke til kommentar
N97 blir sannsynligvis alt for dyr. Sikkert en fin mobil :)

 

Litt skeptisk til taster på alle modeller, orker ikke en tlf som er vond å bruke.

 

Touch...hmmm! Det er så ukjent for meg, dumt å kjøpe om jeg ikke liker det.

 

Nokia 5800 er jeg sikker på at du ville likt selv om det er touch på den. Jeg var også skeptisk til touch etter å ha prøvd noen telefoner med det. Men er knall fornøyd med min 5800. Nå er dessverre kameraet ikke bra, så den er vel kanskje utelukket for deg uansett?

Endret av Fotoentusiasten.com
Lenke til kommentar
Nokia 5800 er jeg sikker på at du ville likt selv om det er touch på den. Jeg var også skeptisk til touch etter å ha prøvd noen telefoner med det. Men er knall fornøyd med min 5800. Nå er dessverre kameraet ikke bra, så den er vel kanskje utelukket for deg uansett?

 

Veldig trist å miste kameraet syns jeg men...

 

Er det bra batteri på den? God å skrive med? Noen bugs?

Lenke til kommentar

5800 har ikke knapper, dermed falt den igjenom for min del. Det er heller ikke en særlig pen mobil

Du er ikke vant med touch sier du, kjenner meg litt igjen der for e tid tilbake

Nå vil jeg knapt ha en uten touch(men selvsagt med knapper)

Innov8 er en fantastisk telefon, den er bare å anbefale :-)

 

Er selv på Prada 2 nå og koser meg med den :-) (knapper og touch)

Lenke til kommentar

Valget falt på 5800 og jeg har hatt den i hus ett døgn. Foreløbig veldig fornøyd og jeg angrer ikke på valget av touch som var mye bedre å bruke enn jeg trodde. Kamera er dårlig men det visste jeg jo. Værste er faktisk at den ikke har blitz men disse Ledlysene. Helt ubrukelig innendørs om det er mørkt. Ellers er det et hyggelig bekjentskap :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...