Gå til innhold

Vista SP2 RC ute


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men jeg disablet sleep(ubrukelig funksjon på stasjonær alikevel) via gpedit.msc

 

Jasså?

Jeg syns den er genial. I Vista slås alt av vifter osv. av når jeg setter den i sleep (i motsetning til XP, der alle viftene fortsatt gikk). Når jeg skal bruke PCen igjen, våkner den til igjen på få sekunder.

Lenke til kommentar
Vista bruker i utgangspunktet windows search 3(?). Windows search 4 er ikke bare en søkelinje på startmenyen. Man oppgraderer "søkemotoren" i vista fra v.3 til v4. enkelt og greit.

 

Så det betyr att vi slepp å få lagt til ei søkjelinje på oppgåvelinja ? Må innrømme att når eg høyre att windows search 4.0 skal inn i SP2 så såg eg for meg den søkjelinja som blir lagt inn på oppgåvelinja når du har installert Windows Search i XP, grøss :scared:

Lenke til kommentar
SP2 er vel egentlig vista SP1 med alle løpende oppdateringer ? så hvis man har Vista SP1 og aller tilgjenngelige oppdateringer så er vet vel liten vits å legge inn sp2 ?

Svaret på ditt spørsmål er helt tydelig i artikkelen.

 

vel egentlig ikke. det står "det går rykter om betydelig ytelsesforbedring sammenlignet med SP1." men det står ikke om det er clean vista med sp1. eller vista med sp1 og alle tilgjengelige oppdateringer etter SP1.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...