Gå til innhold

Problem med DC++ . Tilkobling til hub`er


Anbefalte innlegg

Heisann , jeg sliter med virkelig å få lastet ned noe fra DC ++ .

 

Jeg kobler meg opp mot en HUB, og registrerer meg .. slik at det skal gå ann å laste ned..

 

Da kommer denne feilmeldingen opp:

 

 

Your direct connect client has supplied an invalid IP address in a connection request (client sent 192.168.1.3, you have 84.215.xxx.xxx) (Xxx tegn er for å skjule IP)

 

Når jeg dobbeltklikker på en bruker for å bla igjennom filene deres, kommer den meldingen opp.. Og det står bare "kobler til" i statusfeltet, uten at det skjer noe mer.

 

 

- Takk

 

 

EDIT: Etter klage fra medbrukere har jeg fjernet en del av inelgget, som kan missforstås betviles rundt retningslinjene til Hardware.

Endret av P1rkah Designz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var et bilde jeg fant på nettet. Det er faktisk noen år siden jeg prøvde DC++ sist.

Uansett så lønner det seg å være aktive og legge inn IP. Som i det eksemplet jeg linket til så lønner det seg å sette opp no-ip.com eller dyndns.org da du slipper å endre ipadresse i DC++ når din eksterne ipadresse endrer seg.

 

Det kan da ikke være noe problem å finne ut hvor du skal legge inn ipadressen? Finnes vel en guide om du ikke finner frem. Kanskje noen med førstehånds erfaring som kan tipse her?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...