Gå til innhold

Trenger link til En spyshop!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

skitt, REformaterte i går... Mista sia jeg nå.. Noen som vet om en Dansk eller svensk Spy side?? Der solgte de dirker å mye mere..??

Jeg fant linken her i forumet for 1 uke siden..

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
http://www.big-bad-boy.com/  Si om det var den, hvis ikke kan jeg lete mer. Spennende dette her  :D

www.spyshop.se!!!!!

Takk! Det er samme butikken, men jeg prøvde: www.spyshop.no, .net, .com, .dk, .se og .as

Men fikk aldri den sia der..

Kansje den var nede. men takk!! Du er snill som orka å hjelpe! =)

/me bestille driker! =)

Skrevet
Dirker som drar opp ytterdører?

Det er VELDIG vanskelig egentli, men alt kan lærest.. jeg skal kjøpe meg 10 Drike nøkler for bil å det beginner settet med dirker.. =)

Kansje jeg får opp hus døra mi.. :yes::yes:

Det er ikke vits å spørre etter driker på en låsesmed.. Du må bevise at du går låsesmed linje tingen.. :wink:

Skrevet

Det er VELDIG vanskelig egentli, men alt kan lærest.. jeg skal kjøpe meg 10 Drike nøkler for bil å det beginner settet med dirker.. =)

Ville nok ha satset på dirkepistolen først som sist. Koster jo endel flis, men er nok _mye_ enklere å bruke.

Skrevet

Det er ikke vits å spørre etter driker på en låsesmed.. Du må bevise at du går låsesmed linje tingen.. :wink:

Vil ikke anbefale å trene på din låste ytterdør da disse dirkene har en tendens til å knekke visst du er litt uforsiktig. Tren heller på en sylinder hengelås, om dirken knekker blir det iallefall billigere enn ny sylinder til ytterdøra ;)

Skrevet

Vil ikke anbefale å trene på din låste ytterdør da disse dirkene har en tendens til å knekke visst du er litt uforsiktig. Tren heller på en sylinder hengelås, om dirken knekker blir det iallefall billigere enn ny sylinder til ytterdøra ;)

Hmm.. Det er bare bra å skifte lås.. Har mista så mange nøkler jeg. :oops: :oops:

Sikker på at halve byen har 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...