Gå til innhold

"Mer mellom himmel og jord"


Anbefalte innlegg

Folk er, selv i dag med all verdens informasjon lett tilgjengelig, primitive...... åndelig primitive. Vi tror det er "noe" der og skjønner ikke at dette "noe" er skapt av en hjerne som VIL se dette "noe"... :no:

Saken er den at vi har glemt det åndelige. Og da dukker fjompenisser og orddelere som deg opp nå i nyere tid.

Endret av WarpX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Folk er, selv i dag med all verdens informasjon lett tilgjengelig, primitive...... åndelig primitive. Vi tror det er "noe" der og skjønner ikke at dette "noe" er skapt av en hjerne som VIL se dette "noe"... :no:

Saken er den at vi har glemt det åndelige. Og da dukker fjompenisser og orddelere som deg opp nå i nyere tid.

 

Må fjompenisser og ord del-ere som meg nødvendigvis tro på noe så stupid og urealistisk som religion for det? Er det ikke andre ting vi kan fylle vår "åndelighet" med? Selv klarer jeg meg UTMERKET med kunst, musikk og vakker natur og god vin sammen med en god bok jeg og trenger ikke en himmel diktator som kikker meg over skulderen for å sjekke om jeg følger stupide, forvridde og unaturlige dogmer....

 

En gang trodde alle mennesker som bodde på jorden at jorden var flat. Var den det fordi alle trodde på det? Ja, for de som levde da så var jorden flat. Det var først da vi fikk mer informasjon at vi fant ut at jorden ikke er flat. Og det samme gjelder for religion. Til mer informasjon vi får om at dogmene i religion er tull, vissvass og oppspinn til mindre tror vi på dette og om hundre år sitter det fjompenisser som meg og deler ord mens de ler seg ihjel av de idiotene som faktisk trodde på guder.... I så fall får du heller se på oss som fortroppen til disse ord delende fjompenissene og tenke på deg selv som noe religiøst som tror på noe som snart er utdødd....

 

Informasjon og kunnskap tar livet av religion.... ikke fjompenisser og ord del-ere som meg... :)

Lenke til kommentar
Jeg klarer ikke å overbevise deg om noe annet, slik som du ikke klarer å overbevise meg om noe annet.

 

Jeg har sett og opplevd at Gud eksisterer, og at overnaturlige ting skjer. På samme måte som du har sett noe annet;)

 

Hvorfor velger i så fall denne guden å bare vise seg for noen få mennesker?

Har han ikke tid til alle?

Endret av H3N
Lenke til kommentar
Jeg klarer ikke å overbevise deg om noe annet, slik som du ikke klarer å overbevise meg om noe annet.

 

Jeg har sett og opplevd at Gud eksisterer, og at overnaturlige ting skjer. På samme måte som du har sett noe annet;)

 

Hvorfor velger i så fall denne guden å bare vise seg for noen få mennesker?

Har han ikke tid til alle?

Mange paradoks i den boka der.... så mange at hvis du leser dem uten jesus briller så skjønner du at dette er nødt til å være skrevet av ignorante menn....

Lenke til kommentar
Jeg klarer ikke å overbevise deg om noe annet, slik som du ikke klarer å overbevise meg om noe annet.

 

Jeg har sett og opplevd at Gud eksisterer, og at overnaturlige ting skjer. På samme måte som du har sett noe annet;)

 

Hvorfor velger i så fall denne guden å bare vise seg for noen få mennesker?

Har han ikke tid til alle?

 

 

Send meg en PM om du er interessert i et skikkelig svar. Tar jeg det her vil diskusjonen mest sannsynelig "bare" handle om det.

Lenke til kommentar
Send meg en PM om du er interessert i et skikkelig svar. Tar jeg det her vil diskusjonen mest sannsynelig "bare" handle om det.

Er enig i at det er off-topic i forhold til denne tråden. Likevel syns jeg spørsmålet er interessant, så jeg foreslår en egen tråd om det, slik at vi andre også kan få med oss svaret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...