Gå til innhold

Syns jentene det er sjarmerende at gutter spiller et instrument?


elektroboy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
Selv spiller jeg trommer, piano/keyboards, gitar, bass, OG munnharpe hvis jeg har. Men det hjelper jo tydeligvis ikke stort :p

 

Har du prøvd å kombinere de på det på et nach?

 

Men som jeg nevnte tidligere. Det er viktig at det er riktig type som drar fram gitaren. Stripa sleik med kritthvite tenner, atletisk kropp og oppkneppet skjorte er et must.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

er ikke flink nok til å spille gitt :/

 

Stripa sleik med kritthvite tenner, atletisk kropp og oppkneppet skjorte er et must.

Stripa sleik = FAIL

Kritthvite tenner = FAIL

atletisk kropp = FAIL

oppkneppet skjorte = plausible (kan jeg få til :D)

 

med andre ord... ser dårlig ut gitt :O

Endret av probin
Lenke til kommentar

Det å kunne spille et instrument er jo en interessant side ved personligheten din.

Det er ikke dermed sagt at det å kunne spille et instrument er nøkkelen til daglig f*tte...

 

Min erfaring er; det er lett å sjarmere med et instrument.

Jeg spilte og sang meg inn i et forhold med en nydelig jente, nå bor vi sammen :)

Endret av gromit190
Lenke til kommentar
Selv spiller jeg trommer, piano/keyboards, gitar, bass, OG munnharpe hvis jeg har. Men det hjelper jo tydeligvis ikke stort :p

 

Har du prøvd å kombinere de på det på et nach?

Sånn halvveis, ja. Prøvde å spille trommer og gitar samtidig. Nå var det bare meg og to kompiser da, så det var uansett ingen baktanker med det :p

Lenke til kommentar

Har ikke lest alle innleggene, men jeg har bare en ting å si:

 

Slutt å tru at alle jenter er like!!!!

 

Jeg har noen venninner som synes det er sjarmerende, og noen synes det er "harry" å bruke musikk som sjekking. Det finnes ingen fasitsvar på hva som sjarmerer, det er min erfaring:)

 

Jenter er som gutter, alle er forskjellig.

 

Edit:

etter å ha lest innlegget mitt ser jeg at det kan oppfattes som et kvast svar, det er ikke meningen.

 

Poenget er at du bør se ann publikummet.

I den rette gjengen kan et instrument fort gi et + i boka. Selv synes jeg det er sjarmerende hvis en jente nynner eller spiller en koselig sang til meg.

Men i en annen gjeng kan du bli sett på som utrolig "harry" hvis du prøver å spille musikk.

Endret av sphaa
Lenke til kommentar

Jeg tror, som noen sa tidligere i tråden, at det ikke er hvilket instrument du spiller, eller hvor du spiller det, men mer HVA du spiller til HVILKEN tid :)

 

Er man på en fest er det få som ikke hiver seg med hvis man drar en trall med høy allsangsfaktor på kassegitaren.

 

Just my 0.02$

Lenke til kommentar
Har ikke lest alle innleggene, men jeg har bare en ting å si:

 

Slutt å tru at alle jenter er like!!!!

 

Jeg har noen venninner som synes det er sjarmerende, og noen synes det er "harry" å bruke musikk som sjekking. Det finnes ingen fasitsvar på hva som sjarmerer, det er min erfaring:)

Nå har jeg heller aldri vært borti folk som sier "hey, jeg kan spille gitar. La meg sjekke deg opp da!"

Man finner en gitar, og når det passer seg får man på ikke alt for hintende vis frem at man kan spille. Så sier noen "aaaaww, spill litt for oss da<3".

 

 

Til trådstarter:

Jeg kan spile kazoo og munnharpe, men har ikke trukket noen damer med det enda.

Gitar er det som funker best altså.

Piano er bra for de som kan det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...