Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Deler til Suzuki Baleno -96


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om panseret er deformert, samt lykter og radiator er ødelagt, høres det ut som om bilen har vært i en frontkollisjon. Såpass nye biler med selvbærende karosseri har sjeldent godt av slike ulykker, og det fører ofte med seg større komplikasjoner enn hva som er tydelig ved første øyekast. Prisene på en brukt, lignende bil ligger på fra rundt ti til tyve tusen, samtidig som du får 1500 kr igjen for den i form av vrakpant. Derfor skal det ikke koste spesielt mye å repare den før det blir mer fornuftig å kjøpe seg en ny bil.

Endret av galro
Lenke til kommentar

Hehe, syns frontkollisjon var å ta litt hardt i ;)

Den har vært i et rådyr. Og såpass myke som de er foran, så går ting fort. Panseret er IKKE krølla, men fått en god bulk foran. Grillen gikk i radiatoren, og dermed lekker den som ei sil. Da hjelper det lite at den var ny for 6 mnd siden, hehe :)

Og nei, finnes ikke skader på den ellers.

Og ny bil er nok ikke av int, da bilen er dønn strøken utenom, og ikke har tusla mange km ;)

Er en grunn til at vi vil rette den ;) Og så er jeg såpass heldig at jeg har en samboer som er biloppretter ;)

 

Nei, har ikke sjekka veng og mekonomen, for regnet med at de var dyre. Men skal gjøre det med en gang :) Takker Kalkveien :)

Lenke til kommentar

Som sagt, så kunne det høres ut som om det var et typisk tapsprosjekt, men det betyr ikke at det nødvendigvis er det. Om du mener du får fikset den, så for all del; Gjør det.

Siden jeg linket til over er en sammarbeidsside mellom diverse bilopphuggere rundt omkring i landet, så i mange tilfeller har de litt rimeligere priser enn kjedebutikkene. Lykke til uansett.

Du fikk i hvert fall gratis stek ut av det!

;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...