Gå til innhold

Smartphone for å erstatte SE k800


Anbefalte innlegg

Heisann godtfolk!

 

Som emnetittelen sier er jeg på jakt etter en ny telefon for å erstatte en sliten SE k800. Jeg har bestemt meg for at det skal bli en smartphone ettersom jeg er it-student og glad i de aller fleste tekniske duppeditter.

 

Først og fremst, det er to ting jeg krever av en ny telefon: Qwerty og wifi.

Touchscreen, kamera, fancyschmancy menyer osv blir ren bonus. Det er ikke ting jeg trenger, men er selvfølgelig litt morsomt.

 

Jeg har fulgte med sånn passe det siste året, men jeg har ikke aktivt gått ut for å lete etter en erstatning før nå. Andriod virker veldig, veldig spennende, spesielt med tanke på at jeg driver med programmering. WM er på samme side også aktuelt, men det lille jeg har prøvd av systemet virket tungt og unødvendig. Symbian har jeg aldri vært borti.

 

Jeg har sett på flere av HTC sine modeller og på den kommende nokia E75. Synes flere virker lovende, men jeg har ikke noe spesiell kunskap rundt dette fagfeltet.

 

Er det noen der ute i det store verdensvevet som kunne tenke seg å hjelpe til litt? Anbefalinger hadde vært knall. Gjerne av mer ukjente mobilmerker også, så lenge det er snakk om en smartphone.

 

:new_woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...