Gå til innhold

[Løst]Spørsmål angående Xbox 360 VGA HD AV Cable oppkobling.


Currybomb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fra Komplett.no:

 

Koplingstype:

1 x hodetelefoner ( minijack stereo 3.5 mm )

1 x lydinngang ( minijack stereo 3.5 mm )

 

 

Du trenger å koble deg til "lydinngang", som er en 3,5mm minijack. Siden kabelen fra 360en er av typen "phono" (den røde og hvite pluggen) må du ha en overgang, f.eks først en 3,5mm jack til phono:

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=108381

 

og så en female phono til female phono for å koble kabelen over til kabelen fra 360en:

 

37574_l.gif

Lenke til kommentar
hmm, du må ha begge overgangene som thklinge postet. (bildene)

 

da ordner det seg.

 

Yes, men må bare tilføye en ting. Når jeg koblet den røde-hvite med adapteren halveis inn til remoten " headsett ikonet ". Får jeg lyd, men om jeg plugger den helt inn blir all lyd borte, lyden er ikke stabil men funker. Borsett fra at man ikke hører bakgrunnslyder, altså replikker etc, men musikk, introer etc..

Lenke til kommentar
hmm, du må ha begge overgangene som thklinge postet. (bildene)

 

da ordner det seg.

 

Yes, men må bare tilføye en ting. Når jeg koblet den røde-hvite med adapteren halveis inn til remoten " headsett ikonet ". Får jeg lyd, men om jeg plugger den helt inn blir all lyd borte, lyden er ikke stabil men funker. Borsett fra at man ikke hører bakgrunnslyder, altså replikker etc, men musikk, introer etc..

 

system settings og lyd satt til stereo.

Lenke til kommentar

Ok, hjertelig takk for svar. Men, saken er som så.. Jeg har to høytalere, en sub som det er er en inngang til altså " speakers ". Også har jeg en remote der det er headsett symbol på der det også er en inngang, med andre ord så har jeg to alternativer. Men ingen av de ser ut til å funke noe særlig, jeg mener det er noe jeg mangler og jeg vil sette utrolig mye pris på om noen kunne ha klargjort HVA evt jeg mangler. Jeg har linket til kabelen og hva slags høytalere jeg har i toppen av tråden.

Endret av arian
Lenke til kommentar
En slik?

 

n85an.jpg

 

 

Da er du jo i mål. Putt denne i høyttalersystemet ditt og den røde og hvite pluggen fra 360en i denne igjen. Vips så burde du ha lyd. :)

 

Altså, kanskje klargjøre at jeg har en sånn ?

Pluss! om jeg skal koble de til høytaleresystemet mitt, der den eneste inngangen er einet til SPEAKERS, hvor skal jeg da gjøre av kabelen til SPEAKERS ? skjønner du hvor jeg vil med dette?

Endret av arian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...