Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Forsterker til subwoofer

Chosiso

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenkte ikke 100 watt opp, tenkte en forsterker med ordentlig strømforsyning. Så lenge du er fornøyd, så er det ikke noe problem.

Men ja du hører forskjell på forsterkere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
tenkte ikke 100 watt opp, tenkte en forsterker med ordentlig strømforsyning. Så lenge du er fornøyd, så er det ikke noe problem.

Men ja du hører forskjell på forsterkere.

Sant...:) Bare trådstarter blir fornøyd så...:p

Skrevet
bare tenk hvor mye bedre den subben kunne ha lagd lyd på en bedre forsterker :p

Hva er vitsen med å ha det største og beste a??? :p Fungerer kjempeflott, og jeg tror ikke du hadde merka no spesiell forskjell ved å klarte opp 100w til på forsterker...;)

Effekten er ikke alt guten min :)

Skrevet

Forstår deg greit jeg Svirre. I mitt tilfelle, så er grunnen for at jeg ikke gidder å kjøpe noe dyre greier fordi jeg ikke kommer til å ha bilen lenge. Jeg har to biler, hvor ene ble totalt knust i kollisjon, og jeg venter på ny bil nå, da jeg fikk forsikringspenger. Valget falt på en sølv Audi A8 2001 mod.

Skrevet
bare tenk hvor mye bedre den subben kunne ha lagd lyd på en bedre forsterker :p

Hva er vitsen med å ha det største og beste a??? :p Fungerer kjempeflott, og jeg tror ikke du hadde merka no spesiell forskjell ved å klarte opp 100w til på forsterker...;)

Effekten er ikke alt guten min :)

Den er jeg klar over...;)

Er utrolig sær på lyden...kan klundre i flere dager for å få en klar og ren lyd i anlegget...:p

Skrevet
da ville jeg kjøpt anlegg som skal inn i audien, men ha det i den midlertidige bilen fram til da:)

Det ville du gjort, ja :)

Som jeg skrev isted, så er det ikke vits å sette i noe nytt anlegg i Audien. Det spiller frekt som det gjør allerede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...