Gå til innhold

To nye Ultra-telefoner fra Samsung

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Samsung har som kjent gjort seg bemerket på Mobile World Congress, og har vist frem den ene toppmodellen etter den andre. I tillegg til telefoner med solcellepanel, prosjektør og 720p-videoopptak, har produsenten også utvidet den allerede etablerte Ultra-serien, som består av tynne designtelefoner. "

For all del, sikkert et godt skrevet avsnitt, men er det nødvendig å skrive det to ganger? :p

Skrevet

Joda, Samsung har definitivt vist fram mye bra. Å jeg vet at dere ikke er i Barcelona selv men dere må da nevne LGs portefølje!

Dere har ikke nevnt dem i det hele tatt!

De har virkelig imponert: deilige GM730, nydelige GD900 og den nye kameratelefonen GC900 fortjener alle noen linjer med annerkjennelse fra dere...

Skrevet

Ultra B er for tykk for min del. Heldigvis er det fremdeles liv i X820-en min.

Den har overlevd selvforskyldt mikrofonledningsbrudd, vannskade og litt forskjellig. Blir vanskelig å finne en like tynn erstatter :(

Skrevet (endret)

Sliter med å finne en erstatter i det hele tatt jeg. Er så glad i den telefonen. Har nesten lyst til å prøve å få tak i en ny en. :)

EDIT: men til tross for sin tykkelse ser fortsatt Ultra B bra ut.

Endret av C₈H₁₀N₄O₂
Skrevet

Er dere klar over at Samsung har som kjent gjort seg bemerket på Mobile World Congress, og har vist frem den ene toppmodellen etter den andre? I tillegg til telefoner med solcellepanel, prosjektør og 720p-videoopptak, har produsenten også utvidet den allerede etablerte Ultra-serien, som består av tynne designtelefoner.

• Opprett ny...