Gå til innhold

Gode Apps til iPhone.


CCola

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Guitartoolkit er det definitivt beste app-kjøpet jeg har gjort. Det er den perfekte app'en for oss som har iPhone og som spiller gitar! Siden telefonen alltid er med så har jeg alltid en tuner og metronom samt oversikt over alle chords o.l. i lomma til enhver tid.

 

Tuneren fungerer faktisk helt perfekt, tro det eller ei. Jeg bruker aldri min elektroniske standalone tuner lenger, siden jeg alltid må finne den... Telefonen har jeg alltid i nærheten og denne tuneren er like nøyaktig og enda enklere å bruke.

 

Anbefales!

 

Guitartoolkit består av følgende:

 

Chromatic Tuner:

Stop carrying around a separate device for tuning -- your iPhone can handle it! Guitar Toolkit’s high accuracy tuner will get you pitch perfect in no time. You can run in three modes: all notes, standard tuning, or choose from over 40 alternate tunings.

 

Chord Finder:

With over 260 chord diagrams covering 1,300+ variations at your fingertips, the Chord Finder is an essential guitar player’s reference. Quickly cycle through chords, seeing in realtime the fingering for each. Want to hear each chord? Just give it a strum!

 

Metronome:

Keep the beat with the metronome tool. You can dial in an exact Beats Per Minute (BPM) count, or tap along to a song to determine the correct tempo. Multiple time signatures and tick-tock sound effects are there to craft just the right rhythm.

 

Tuning Tones & Scales:

Prefer to tune by ear? Need to practice your scales? Guitar Toolkit has built-in pitch reference tones and scales to help you along. The Scales feature includes a playable fretboard to hear what each note sounds like. Alternate tunings supported for both!

 

Bass, 12-string and Lefty Support:

In addition to 6-string guitar, GuitarToolkit also provides full support for Bass (both 4 & 5 string), 12-string guitars and lefties alike.

 

Bilder og mer info av app'en finnes her http://guitartoolkit.com

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har bestillt meg en iPhone, og iLocalis er noe jeg skal hive inn med en gang! Det koster penger, men det er en fin "forsikring".

Kort sagt, så kan det spore telefonen ved hjelp av GPS, slik at hvis telefonen blir stjålet eller mistet, så kan du logge inn på en webside å finne den i google maps ved hjelp av at appen pinpointer.

Lenke til kommentar

Du fjerner apps ved å holde fingen på den applikasjonen du ønsker å fjerne. Da begynner ikonene å riste, og så trykker du på krysset.

 

Jailbreaking er og betyr at du kan installere programmer som Apple ikke tillater. Dvs MMS, klipp og lim, legge programmer i bakgrunnen, og bruke temaer for å endre UIet og slikt. For mer info kan du ta deg en tur innom ipod1.no

Lenke til kommentar
Har bestillt meg en iPhone, og iLocalis er noe jeg skal hive inn med en gang! Det koster penger, men det er en fin "forsikring".

Kort sagt, så kan det spore telefonen ved hjelp av GPS, slik at hvis telefonen blir stjålet eller mistet, så kan du logge inn på en webside å finne den i google maps ved hjelp av at appen pinpointer.

Vil ikke det si at den ligger tilkoblet nett hele tiden også? Det blir vel fort dyrt.

Lenke til kommentar

Jeg har nå prøvd iLocalis littegranne. Det fungerer sånn at du bestemmer i programmet hvor ofte telefonen skal se om den har fått nye "kommandoer" fra hjemmesiden. Jeg har satt til 60min. Dvs at den tar en sjekk mot nettet hver time, noe som ikke tar mye strøm eller trafikk.

 

Hvis telefonen blir mistet eller stjålet, så logger jeg inn på iLocalis.com, trykker på en knapp som aktiverer GPS'en i telefonen, å -maks- 60min senere, så har telefonen fått beskjed om å aktivere GPS'en, å jeg kan spore den i sanntid.

 

Prøvde dette, å telefonen ble sporet ned til kontoret mitt, så den fungerer faktisk. Man så også om telefonen hadde noen hastighet når den sporet sist, slik at man vet om det er en bil i bevegelse eller en som går når man ser noe som blir sporet til en vei.

 

edit: prøvde også å sende sms / utføre anrop fra telefonen - via web, å det fungerte helt fint, selv om det stod et anna sim-kort i. Den som har stjålet telefonen hører ingenting når det blir sendt en sms, så det er lett for deg å vite nummeret til det nye simkortet som står i.

 

edit 2: har også sjekket den telleren som viser hvor mye mobildata som har gått igjennom telefonen, og kan dermed bekrefte at iLocalis ikke bruker mye.

Endret av kenzuke
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

mzl.kzgrxqyz.320x480-75.jpg

 

Har det meste av verktøy.

 

Real Tools includes the following 18 Tools:

1. Scale: The Real Tools scale is a true weight measurement device that does not require you to balance your device on your finger! Range (iPhone: 40-200grams) (iPodTouch: 70-200grams)

2. Thermometer - Weather Station: Measure temperature, humidity, dew point, etc at your present location.

3. Sound Pressure Level: This SPL Meter has all of the features you will find in most semi-professional sound meters.

4. Magnometer*: This Tesla meter will show strength and direction of magnetic fields in 3D. It can find studs/wiring/plumbing in walls.

5. Surface Level: This is a 2D bubble level for measuring the flatness of a surface in two dimensions.

6. Measuring Tape: This is a fully functional measuring tape (0-2.87" : 0-73.1mm), including realistic sounds.

7. Digital Angle Gauge: This Inclinometer measures inclines 0-90.00 deg with Hundredths of a degree accuracy.

8. Plumb Bob: Our plumb Bob measures angle in 3D and in useful for many household or industrial tasks.

9. G-Force Meter: This tool measures G Force and Peak G Force and is useful for many tasks including automotive skidpad testing.

10. Battery Meter: The BahnTech Battery meter detects your device to provide maximum accuracy, indicates state, has multiple backgrounds, and a "test" mode.

11. Ruler: The ruler is useful for measuring screen sized objects from (0-2.87" : 0-73.1mm) in high precision.

12. Flashlight: This ideal flashlight application allows you to select from 8 Bulbs while adjusting Brightness and Color.

13. Compass*: Our compass is superior to the default compass because it functions like a real compass with a moving dial and fixed bezel.

14. Vernier Caliper: The caliper functions like the real tool and is useful for measuring the length of very small objects (0-2.52" : 0-64.38mm).

15. Spirit Level: The spirit level has three bubble levels at 0 deg, 45deg, and 90deg. The triple bubble setup results in faster leveling.

16. GPS: The Global Positioning System works on all devices and includes map, reverse geocoded pin, velocity and altitude. Some features require 3Gs**

17. Digital Angle Meter: This industrial tool is useful for measuring angles. Its resolution is (0 - 90) degrees.

18: Digital Protractor: This angle measurement tool is similar to a traditional protractor with an accuracy of (0.0 - 180.0) degrees.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Spill man må kjøpe:

Gangstar Miami vindication ( dra på oppdrag, spille freeplay og løpe å kjøre, skyte ned andre, fly helikopter og terge politimenn;-))

Eden(nesten som minecraft, bygge og sprenge)

Tiny wings (klarer ikke helt forklare)

 

Gratis spill/programmer:

Nightclub story

Splice

Voddler

Chalkboard stunts

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...