Gå til innhold

Hva kjøper du? DVD eller blu-ray?


Jo Are

Hvilket filmformat kjøper du?  

198 stemmer

  1. 1. .

    • DVD
      88
    • Blu-ray
      74
    • Laster ned
      37
    • Kjøper/ser ikke film
      1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De er korte, tynne og gjennomsiktige. Til å miste nattesøvnen av.

 

Flere i høyden, flere i bredden og hos meg så er det kun toppen som er gjennomsiktig resten av coveret er dekket av en sånn papir greie som det står om filmen på med bilde og greier..

Lenke til kommentar
Å komme inn på et rom/en stue som er fylt med covere (det være seg CD-er, DVD-er, Blu-ray eller spill) fyller meg med glede. Ingenting er vakrere å se på enn en vegg fylt med hyller som er stappfulle av filmer.

 

Agreed! Ingenting er som å vise fram sin egen samling til andre. Er jo mye bedre å ha det håndfast. Blir litt feil å spørre om noen vil bli med hjem og se på den store gigabyte samlingen sin.

 

Og når det gjelder BD covrene så synes jeg de er utrolig pene. Men jeg kjøper likevel ikke BD på grunn av pris osv. Regner med at DVD kommer til å leve i mange år fremover så da ser jeg ikke problemet med å fortsette å kjøpe det. Men det blir nok så jeg hopper på BD-toget etterhvert likevel.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Kjøper DVD-er av den enkle grunn at jeg ikke har BluRay-spiller, og ikke føler for å skaffe det heller. Men det blir nok PS3 til høsten, og da kan det godt være det blir litt BluRay også, men jeg tviler på at det kommer til å erstatte DVD-er helt med det første siden BR koster såpass mye mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...