Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

BMW 3-serie 325i toll,registrering,forsikring


Anbefalte innlegg

150 000 kr for den bilen :nei: Det eneste som ikke fikk meg til å spy på den bilen var setene, de så ganske komfertable ut. Men hvis du har 150 000 kr og MÅ bruke alle sammen på bil, kjøper du heller BMW 3-serie e46 ala 320.

Faren din høres ut som en fornuftig mann.

 

beklager Ostepopp. puss tennene for oppkast er meget syreinnholdig, i og med at du spyr opp magesyre (HCL) som er en ganske så sterk syre.

 

skyll munnen først :p

 

neida. denne bilen falt i smak for meg, og noen andre. men noen synes kansje ikke noe om den.

...Smak og behag. men tror ikke det blir noe av denne bilen på meg nå.

JEG LIKTE FAKTISK felgene, noen syns kansje de var ufyselige, men jeg liker litt "uvanlige" ting.

interiøret var også en stor + for meg på denne bilen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg synes du bare skal kjøpe bilen. Det er tydeligvis ikke noen sjans for oss andre å påvirke deg ang. kjøpet av denne bilen.

 

Lykke til.

 

joda, jeg har jo flere ganger sagt at det ikke blir noe med dette :p

kommer nok ikke til å kjøpe den med tanke på så masse unødvendige kostnader for en så gammel modell (selv om den ikke har gått så langt).

 

men likte fortsatt stilen på den. det gir jeg meg ikke på xD

Lenke til kommentar

Kanskje jeg skal komme og si hva som er politisk korrekt her: Smaken er som baken.

Problemer her er ikke nødvendigvis at du likte den bilen, det har du full rett til, men er du klar over hvor mye digg bil du kan få for 150.000kr (!!??).

Hvis du vil holde litt på rånerpreg når det kommer til interiør, og er veldig glad i bmw, så er kanskje dette et alternativ. Har hatt gleden av å sitte på i en slik og kan si at det går som bare f***. Du sier jo selv at penger ikke er et problem, så da har du ingenting å bekymre deg for ;)

Lenke til kommentar
150 000 kr for den bilen :nei: Det eneste som ikke fikk meg til å spy på den bilen var setene, de så ganske komfertable ut. Men hvis du har 150 000 kr og MÅ bruke alle sammen på bil, kjøper du heller BMW 3-serie e46 ala 320.

Faren din høres ut som en fornuftig mann.

 

beklager Ostepopp. puss tennene for oppkast er meget syreinnholdig, i og med at du spyr opp magesyre (HCL) som er en ganske så sterk syre.

 

skyll munnen først :p

 

Munnen er skylt med SP 12 "BOOM" så her er det ingen ting å bekymre seg over, men takk for tippset.

Utifra navnet ditt ser det ut som du er født i 1992, og kommer derfor sikkert ikke til å få lappen om rundt et år. Vent til høsten eller vinteren med å kjøpe bil du, får sikkert "mye" mer for pengene da :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...