Gå til innhold

IE fungerer ikke etter avinstallasjon av NIS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei !

Etter at jeg avinstallerte NIS 2008 så kommer jeg ikke på nett med IE 7, men Outlook Exspress er på nett...

Noen som kan hjelpe meg med dette problemet ?

aaandy

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NIS gjør det eneste rette og uskadeliggjør en av de største sikkerhetstruslene på pc-en din. :wee:

Fra spøk til revolver, du må nok sjekke om det er en innstilling i brannmuren som er satt til å blokkere IE. ;)

Skrevet
NIS gjør det eneste rette og uskadeliggjør en av de største sikkerhetstruslene på pc-en din. :wee:

Fra spøk til revolver, du må nok sjekke om det er en innstilling i brannmuren som er satt til å blokkere IE. ;)

Har prøvd det, deaktiverte brannmuren for og se om det var noe sånt, men med samme resultat...

Skrevet
Sjekk proxy-instillingene. Vet at noen programmer bruker IEs (/system)-innstillingene, mens andre programmer har egne innstillinger. :)

I: Tools>options>connections, står det Outlook Express shares internet connections with Internet Explorer...

Skrevet (endret)

Er det mulig og "reparere" Win XP Pro, via installasjons cd`n slik som på tidligere versjoner av windows ?, da beholder en vel alle foldere, og sånt på maskinen, og det byttes vel ut systemfiler ?

Endret av aaandy
Skrevet
Kan det være noe så banalt som at IE er i offline modus, skriv f.eks vg.no og etter det trykker du på f5 knappen og ser om den prøver å oppdatere seg.

Njet, den er i "online" modus..

Skrevet

Jeg har muligens fått løst problemet, det kan se ut for at det har ligget igjen noen "rester" etter NIS, jeg lastet ned og kjørte NIS removal tool, og etter det har IE vært online..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...