Gå til innhold

Denne skal underholde deg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis den ikke her carl zeiss optikk eller tilsvarende og en skikkelig blitz blir den totalt uaktuell.

Skjermen er mindre enn n96, så ser ingen grunn til å vurdere den. Den er vel heller ikke smartphone basert? Vil bort fra N-serien nå.

Skrevet
Så den ikke på noen av bildene eller i artikkelteksten :ermm:

Kan du vise meg?

Den befinner seg på toppen av mobilen.

Dette er en meget spennende model, dere husker kanskje hva jeg sa om flagskip til Walkman, at disse får CS kamera HW og SW, vel nettopp denne har C905 sitt kamera, også med smile shutter og alt annet av godsaker.

Imidlertid har den hatt et annet OS tidligre, A300, tydeligvis har SEMC utsatt hele A300 UI og valgt safe med A200 i denne.

Tror den vil selge godt.

Kompakt er den også.

• 2 uker senere...
Skrevet

Har bestemt meg for å kjøpe C905.. Fint design osv.. Men ettersom denne har det C905 har + mer.. Er jeg usikker. Dere må teste denne mobilen i en test, så jeg får velge.

Skrevet
Legg merke til at denne ikke har blits, hvilket er et stort minus i forhold til C905.

Trodde denne hadde blits. Står så å lese på SE sine sider, og der er det bilde av blitsen.

Skrevet

Min feil. På bildet i artikkelen syntes jeg det lignet mer på en lys-diode. Altså lys, ikke blits. Men det står spesifikt på internettsidene at den har blits, så det har den nok. Et annet lite minus er imidlertid at den ikke har linsedeksel... Det er dog ikke så stort minus :)

Skrevet

C905 har xenon-blitz. Denne ser ut som har en led-blitz lignende den C902 har. Ikke like bra, men greit til en walkman å være. :)

• Opprett ny...