Gå til innhold

Grei og enkel WLAN controller + AP


arnizzz

Anbefalte innlegg

Jeg må sette opp et trådløst nettverk for noen håndholdte enheter vi trenger.

 

Vanligvis hadde jeg bare brukt broadcom baserte APer med DD-WRT og satt SSID, kanal og WPA2-passord til å være like. Men jeg synes det er så pes å håndtere når man kommer over et gitt antall APer. Pluss at hardwaren har en tendens til å være litt ustabil.

 

Noen som har noen anbefalte kontrollere og AP? Jeg har aldri sett på noe sånn før så at det er enkelt å sette opp er en fordel! Pris og enkelhet er nøkkelord. :)

 

Blir vel snakk om 4-5 APer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Har satt upp och felsökt på ett par Motorola (Symbol) lösningar, jag var inte imponerad och kommer inte göra det igen...

 

Funker bra i Norge :!: *spøk*

 

Så synd du har hatt problemer. Kanskje du ikke hadde god nok kunnskap om Motorolaproduktene før du kom med konklusjonen din? Jeg kunne jo like så godt sagt det samme om Cisco eller lignende. Jeg har satt opp _mange_ WLAN med Motorolas produkter og er veldig fornøyde med dem. De er også billigere enn de andre hovedkonkurrentene ser jeg.

Lenke til kommentar
Så synd du har hatt problemer. Kanskje du ikke hadde god nok kunnskap om Motorolaproduktene før du kom med konklusjonen din?

Kanske, kanske inte, Symbol var iallafall involverade problemet blev tillslut löst (var inte konfigurationsfel) men min mening förblir.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg må sette opp et trådløst nettverk for noen håndholdte enheter vi trenger.

 

Vanligvis hadde jeg bare brukt broadcom baserte APer med DD-WRT og satt SSID, kanal og WPA2-passord til å være like. Men jeg synes det er så pes å håndtere når man kommer over et gitt antall APer. Pluss at hardwaren har en tendens til å være litt ustabil.

 

Noen som har noen anbefalte kontrollere og AP? Jeg har aldri sett på noe sånn før så at det er enkelt å sette opp er en fordel! Pris og enkelhet er nøkkelord. :)

 

Blir vel snakk om 4-5 APer.

 

Sjekk tråden min her, det gjelder 3Com da ;) men sjekk prisen!

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...