Gå til innhold

[Løst]Problem med L4D, kan i bevege meg in game

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Spilte L4D i går og alt fungerte perfekt. Men så spurte en kamerat av meg om jeg ville joine han på sin server med de nye versus mapsene. Sa selvfølgelig ja.

Måtte legge noen filer inne i 'maps' i L4D, og alt fungerte nesten fint. Jeg joinet serveren, men kunne bevege på meg in game. Men så at de andre spilte på de nye mapsene. Kunne bare snu meg rundt, men stod bare på samme plass, kunne heller ikke skyte, BARE se.

Jaja, tenkte jeg. Nå skulle jeg spille L4D i gjen med vanlig versus på en ANNEN pc med samme steam(passord). Men hadde det samme problemet der også. Prøvde igjen på den bærbare, samme problem(etter at jeg slettet alt av de nye filene, og la alt av originale filer inn igjen).

Restartet steam flere ganger btw. Kan heller ikke skrive mens jeg ser de andre spiller...

Ble ganske overrasket at jeg hadde samme problem med den andre pcen også.

Mvh SIngh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette pleier å skje dersom du mister forbindelsen til serveren. Da kan ikke spillet på din PC sende oppdateringer om hvor du går eller hva du gjør til serveren, og den fryser alle bevegelser med unntak av at du kan se deg om. Men siden du kunne se de andre spille så høres det ut som du kunne motta data, men ikke sende. Har du brannmur i ruteren eller i Windows som kanskje blokkerer trafikk?

Skrevet

hey, takk for svar! Trodde også det var noe lignende som det du sa.

Men tok en tur innom options -> keyboard. Og så at alt var sur der! skyteknappen = ZGXA, var nok pga. de filene i går tenker jeg.

Så alt er bra her nå ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...