andy1337 Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Hei, det startet fredag den 13, jeg kom hjem etter skolen og gledet meg til og spille PCW, men i det jeg startet og spillet og gikk inn på dd2 merket jeg at det ikke var som det skulle, for når jeg trykker "W" for og gå framover går det helt greit, men det er jo normalt og gå til siden og sånn når man går framover. Så problemet er det at jeg får ikke brukt "A" og "D" mens jeg holder inn "W" når jeg skal gå framover. den eneste måten for og gå til siden er og stå stille:S En kompis av meg har hatt samme problem men visste ikke åssen han skulle fåt fixa det.. og hvis jeg går inn på keybord og trykker "use defaults" så er det heller ingen hjelp. Hjelp!? Mvh Andy1337
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Du har sjekka om alt stemmer i options? Om alt er som det skal så kan du jo reinstallere.
andy1337 Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Skrevet 15. februar 2009 Ja har sjekket options og reinstallert, men jeg fant ut at jeg hadde spilt på en "superhero" server og at cl_forwardspeed, cl_backspeed og cl_sidespeed hadde endret seg til 2000, og de skal stå på 400. så problemet er løst;) men ellers takk;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå