eivindhg Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Har akkurat installert Steam og CS på PC'en min, 1 år siden sist jeg spilte det. Etter å ha lastet ned prøvde jeg å starte det, det som så skjedde var at skjermen ble svart, og jeg fikk enkelte korte blink der jeg så menyen i CS. What to do?
stoff3r Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 (endret) Har akkurat installert Steam og CS på PC'en min, 1 år siden sist jeg spilte det. Etter å ha lastet ned prøvde jeg å starte det, det som så skjedde var at skjermen ble svart, og jeg fikk enkelte korte blink der jeg så menyen i CS. What to do? det er ikke noe støtte for opengl på windows 7 enda. det er vel fordi alt er beta og opengl har sikkert ikke vært prioritert. løsningen er å kjøre i direct 3d, d3d, men da må du kjøre 16bit og det fungerer ikke å bruke EAC anticheat etc. EDIT: jeg klarte å spille cs med openGL i WINDOWED mode. altså i et vindu. det er mulig du først må innom software for å få startet spillet skikkelig den første gangen. men det så ut til å fungere utmerket ellers. Endret 5. mars 2009 av st0ff3r
tommmy Skrevet 16. mars 2009 Skrevet 16. mars 2009 Fant en tråd på et annet forum som kanskje kan hjelpe. OpenGl cs Får ikke testet det ut selv på noen timer, så visst noen andre gjør det, vær så snill og skriv om det her
Steamed Skrevet 16. mars 2009 Skrevet 16. mars 2009 Har akkurat installert Steam og CS på PC'en min, 1 år siden sist jeg spilte det. Etter å ha lastet ned prøvde jeg å starte det, det som så skjedde var at skjermen ble svart, og jeg fikk enkelte korte blink der jeg så menyen i CS. What to do? det er ikke noe støtte for opengl på windows 7 enda. det er vel fordi alt er beta og opengl har sikkert ikke vært prioritert. løsningen er å kjøre i direct 3d, d3d, men da må du kjøre 16bit og det fungerer ikke å bruke EAC anticheat etc. EDIT: jeg klarte å spille cs med openGL i WINDOWED mode. altså i et vindu. det er mulig du først må innom software for å få startet spillet skikkelig den første gangen. men det så ut til å fungere utmerket ellers. Det er bare å skrive i launch options . -window
stoff3r Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Fant en tråd på et annet forum som kanskje kan hjelpe. OpenGl cs Får ikke testet det ut selv på noen timer, så visst noen andre gjør det, vær så snill og skriv om det her Funker det med Ati-kort da? uansett så hører jeg noe om at det bare fikser blinkingen, selve problemet er der fortsatt og da funker det ikke å spille cs fordi det blir for mye hakking i bevegelsene. Men gjerne fortell hvordan det går her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå