Gå til innhold

Alle ATEISTER(Gudsfornektere), sjekk denne VIDEOEN


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet du, oppi alt dette syntes jeg oppriktig synd på deg som faktisk tror på dette.... Du virker..... ignorant og korttenkt i de tre innleggene jeg til nå har sett fra deg....

 

 

Vi har da altså aldri funnet spor etter noen gud, hverken din gud eller de andre ti tusner av guder andre religiøse hevder eksisterer, til tross for iherdig leitng. Så slapp heller av, lev livet for dette livet er det eneste du får!

 

Og les deg opp om hvordan verden egentlig fungerer er du snill :)

Lenke til kommentar

du har ikke sett videoen ennå og kommenterer ting som du ikke vet en faens ting om. Kanskje du skulle se den serien på youtube først, er jeg ignorant heh...Fra min side så virker det som at det er du som ignorerer Kristendommen uansett hva folk legger frem foran deg, jeg ignorer ikke Evoulusjon men jeg IGNORERER at det har skjedd helt av seg selv. "COMMON SENSE"

Lenke til kommentar
du har ikke sett videoen ennå og kommenterer ting som du ikke vet en faens ting om. Kanskje du skulle se den serien på youtube først, er jeg ignorant heh...Fra min side så virker det som at det er du som ignorerer Kristendommen uansett hva folk legger frem foran deg, jeg ignorer ikke Evoulusjon men jeg IGNORERER at det har skjedd helt av seg selv. "COMMON SENSE"

Jeg for min del har ALDRI sett et eneste bevis, kun insistering og trusler om hva som kommer til å skje om jeg ikke tror. Derfor ignorerer jeg kristendommen. "Common sense".

Lenke til kommentar
du har ikke sett videoen ennå og kommenterer ting som du ikke vet en faens ting om. Kanskje du skulle se den serien på youtube først, er jeg ignorant heh...Fra min side så virker det som at det er du som ignorerer Kristendommen uansett hva folk legger frem foran deg, jeg ignorer ikke Evoulusjon men jeg IGNORERER at det har skjedd helt av seg selv. "COMMON SENSE"

King of Lobotomia:

nå har jeg trålet igjennom del 1 og 10 og jeg ser bare noen trøtte karer drøfter en bad-trip.

Hvilken at disse seriene innholder beviset du snakker så varmt?

Lenke til kommentar
du har ikke sett videoen ennå og kommenterer ting som du ikke vet en faens ting om. Kanskje du skulle se den serien på youtube først, er jeg ignorant heh...Fra min side så virker det som at det er du som ignorerer Kristendommen uansett hva folk legger frem foran deg, jeg ignorer ikke Evoulusjon men jeg IGNORERER at det har skjedd helt av seg selv. "COMMON SENSE"

King of Lobotomia:

nå har jeg trålet igjennom del 1 og 10 og jeg ser bare noen trøtte karer drøfter en bad-trip.

Hvilken at disse seriene innholder beviset du snakker så varmt?

 

opp til deg om du vil være så ignorant som du er!

Lenke til kommentar
Jeg må le. Disse videone er jo bare bull.

Slik som dere "troende" omtaler gud og jesus og shit så skulle man nesten tro at også Snåsamannen var fra oven.

Haha ja sant.

 

du har ikke sett videoen ennå og kommenterer ting som du ikke vet en faens ting om. Kanskje du skulle se den serien på youtube først, er jeg ignorant heh...Fra min side så virker det som at det er du som ignorerer Kristendommen uansett hva folk legger frem foran deg, jeg ignorer ikke Evoulusjon men jeg IGNORERER at det har skjedd helt av seg selv. "COMMON SENSE"

 

"[...]ikke vet en faens ting om.[...]"

Og du veit utrolig mye? Du veit nok til å kunne overbevise oss at gud finnes?

 

De filmene er like pålitelige som bilen til Donald Duck. Hvem som helst kan hevde de "sett lyset", eller i dette tilfellet, sett helvete.

Dette er ren og skjær propaganda om man leser bak linjene; "om du er ateist, så går du rett til helvete".

 

 

Og nei, jeg har ikke sett alle klippene, av den ene grunn at slike filmer er kvalmende å se på, se at noen driter seg så loddrett ut, de kan da umulig tro på det de sier. Helt utrolig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...