Gå til innhold

Sammendrag av logg av nettsamtaler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det møtte meg på forum innlegg.

Mitt spørsmål er hvor omfattende er dette som blir gjordt med Sammendrag av logg av nettsamtaler.

Hvorfor jeg lurer jo forde det er oppretet et bakforum som driver med ting her som man kan stille spørmål ved siden det er lukket.

Jeg komm ikke inn der.

post-184293-1234524858.jpg

Dette er et internt forum for oss som holder på med forumboken.

 

Denne tråden og er andre der er ikke så spennende som de høres ut til. Denne aktuelle tråden inneholder refereatene fra våre nettmøter ...

 

Tom

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Synes nå det begyner å bli en god del av disse interne forum liggende ute blandt de andre forumrelaterte sakene.

Det begyner å bli lit rart å trykke på et innlegg som du ikke får adgang til.

Er det slik at det blir mange slike foruminnleg som er stengt for andre burde det heller ikke ligge i den generele ansamlinger av innlegg.

Trefer på dette alt for ofte.

Lenke til kommentar
Synes nå det begyner å bli en god del av disse interne forum liggende ute blandt de andre forumrelaterte sakene.

Det begyner å bli lit rart å trykke på et innlegg som du ikke får adgang til.

Er det slik at det blir mange slike foruminnleg som er stengt for andre burde det heller ikke ligge i den generele ansamlinger av innlegg.

Trefer på dette alt for ofte.

Jeg skal ikke være uenig med deg om det. Vi skal sjekke med diskusjon.no om de kan filtrere ut disse.

 

Tom

Lenke til kommentar

Som Tom sier så er ikke disse trådene så spennende for utenforstående. Det dreier seg mest om møtereferater, møteinnkallinger og utveksling av beskjeder redaksjonsmedlemene i mellom.

Grunnen til at vi ba om et eget forum for dette, var at PM'er lett blir en uoversiktelig kommunikasjonsform.

 

Men vi har forståelse for at dette kan være irriterende, å forsøke å åpne en tråd, og så bli nekta adgang. Det at trådene dukker opp på forsida er desverre utenfor bokredaksjonenes kontroll. Men jeg har tatt problemet opp med ledelsen, så får vi se hva som skjer. Inntil ledelsen eventuelt finner en bedre løsning, vil vi forsøke å merke trådene med "Internt tråd:".

Endret av fototim
Lenke til kommentar

Jeg sender dette videre til rette vedkommende. Enig med dere at slikt er best skjult.

 

EDIT: Sånn, nå er det private underforumet ikke med i forside-feeden.

 

EDIT2: Jeg var visst litt kjapp der. Riktig vedkommende har fått beskjed, og problemet fikses så snart som mulig.

Endret av Aetius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...