Gå til innhold

software med formål å skjule IP adresse / lage en falsk IP adresse


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Lurer på om noen her har erfaring med software som er laget for å skjule IP adressen eller oprette en falsk IP et annet sted i verden som du kan surfe på. av sikkerhetsmessige årsaker kunne jeg tenkt meg et slikt program. det jeg lurer på er:

 

1. ved å bruke et slikt program, vil jeg få brukt ALL internett hastigheten min nettleverandør leverer til meg eller vil det bli redusert?

2. Er det lovlig og bruke et slikt program?

3. Hvor sikkert er det? er det 100% sikkert eller vil datakyndige kunne finne min ekte IP adresse uansett?

 

Kom også gjerne med forslag til bra programmer hvis det er noen gode erfaringer her.

 

RedZpider

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ok takk for ditt svar. grunnen til at jeg spør om internett hastigheten min vil bli redusert(dette er også det jeg er mest nysgjerrig på så håper noen av dere andre forteller om deres erfaringer og) er fordi jeg lastet ned en 3 dagers prøve verson av Hide IP (tror det het det) og når jeg brukte den gikk nettet veeldig sakte.. lurer på om dette kanskje var pga det var en prøveverson...

 

som sagt, kom gjerne med erfaringer dere andre også :)

Lenke til kommentar
) og når jeg brukte den gikk nettet veeldig sakte.. lurer på om dette kanskje var pga det var en prøveverson...

Ja og gå igjennom en proxy server blir det tregere.

 

Jeg skjønner ikke grunnen til at du skal gjemme ip,dette er bare noe tull.

Sikkerheten blir ikke så mye bedere og alt går tregere.

Skal du øke sikkerheten innstallere en bra gratis brannmur.

 

Har du behov for og skjule ip gjør du dette i korte perioder ikke hele tiden.

 

Du har ultrasurf som er nogenlunde rask,viss du vil være litt gjemt i perioder.

Endret av SNIPPSAT
Lenke til kommentar
Hei.

 

Lurer på om noen her har erfaring med software som er laget for å skjule IP adressen eller oprette en falsk IP et annet sted i verden som du kan surfe på. av sikkerhetsmessige årsaker kunne jeg tenkt meg et slikt program. det jeg lurer på er:

 

1. ved å bruke et slikt program, vil jeg få brukt ALL internett hastigheten min nettleverandør leverer til meg eller vil det bli redusert?

2. Er det lovlig og bruke et slikt program?

3. Hvor sikkert er det? er det 100% sikkert eller vil datakyndige kunne finne min ekte IP adresse uansett?

 

Kom også gjerne med forslag til bra programmer hvis det er noen gode erfaringer her.

 

RedZpider

 

Politiet kan spore ip'n din, for og være ganske sikker på at ingen finner ip'n din så kan du lage et botnet ved og infisere masse pc-er også gå igjennom deres datamaskiner, men dette er ulovelig og er også ikke 100% sikkert. Dette blir nesten som og gå igjennom 100 vis av proxyer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...