hojohansen Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Har prøvd meg på en "spansk" HDR, tatt og gjort om exposure på fire bilder og satt sammen som hdr.. Hvordan ble dette, hva kan jeg gjøre bedre?
CoconutJoiner Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 På en så stram komposisjon ville jeg flyttet meg litt til høyre for å få blomsterbedet rett under. Ellers virker selve kirken litt lys og blass?
Itw Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Virket blass ja, for lys i så fall. Ellers virket den også skeiv..
hojohansen Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Skrevet 11. februar 2009 Takker, skal få gjort noe med fargen, men det er ikke så lett.
hojohansen Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Skrevet 11. februar 2009 Til mitt "forsvar" så kan jeg si at bildet ble tatt for en del år tilbake, og da hadde jeg null peil på hvor jeg skulle stå, eller hva som var "rett" eller skjevt
sn0dig Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Tørr jeg spørre det obligatoriske spørsmålet "Var det noen utbrente området i bildet, eller prøver du deg på HDR bare for å få "tøff effekt"?"
hojohansen Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Skrevet 14. februar 2009 Et nytt forsøk. Har prøvd å fikse på HDR'n, ikke noe annet.
Phaser_ Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Prøv å legg ut det best eksponerte bilde du har av kirken uten å hdr'e noe. Tipper det vil være det beste bildet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå