Gå til innhold

Nytt anlegg i stua


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Tenkte vi skulle kjøpe to stereohøytalere til å koble til tven/dvd. I tillegg trenger vi en forsterker. Skal kobles til en 32" flatskjerm, dvd-opptaker og dekoder. Budsjettrammen er ca 5000. Noen som har noen tips til høytalere og forsterker?

Har forholdsvis stor stue, der det er høyt under taket. Blir bare til å bruke høytalerene til tven, i stedet for de sure tv-høytalerene. Vil det være behov for ekstra sub, eller er det grei nok bass fra før? Vil ikke ha sånn dundrende bass, men litt er jo ok.

Vil heltst ha sånne høye høytalere, og helst svarte. Dette blir tross alt et møbel :whistle:

 

Som sagt, tar gjerne imot forslag =)

Endret av [dR]MiljO
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Vil det være behov for ekstra sub, eller er det grei nok bass fra før? Vil ikke ha sånn dundrende bass, men litt er jo ok.

Jeg mener du vil trenge en subwoofer for å gjengi de laveste frekvensene troverdig. Du skal nemlig høyt opp i pris på både høyttalere og forsterker før disse greier denne gjengivelsen.

Lenke til kommentar

Vil det være behov for ekstra sub, eller er det grei nok bass fra før? Vil ikke ha sånn dundrende bass, men litt er jo ok.

Jeg mener du vil trenge en subwoofer for å gjengi de laveste frekvensene troverdig. Du skal nemlig høyt opp i pris på både høyttalere og forsterker før disse greier denne gjengivelsen.

 

Har du noe forslag til forsterker, høytalere og sub til 5000 da? Som sagt, trenger ikke dvd-spiller..

Lenke til kommentar

Vil det være behov for ekstra sub, eller er det grei nok bass fra før? Vil ikke ha sånn dundrende bass, men litt er jo ok.

Jeg mener du vil trenge en subwoofer for å gjengi de laveste frekvensene troverdig. Du skal nemlig høyt opp i pris på både høyttalere og forsterker før disse greier denne gjengivelsen.

 

Har du noe forslag til forsterker, høytalere og sub til 5000 da? Som sagt, trenger ikke dvd-spiller..

Hva med dette?. Har hørt mye positivt om disse kompakte anleggene fra Hi-Fi klubben i budsjettklassen. Sammen med en slik tror jeg du dekker behovet for klar fyldig lyd.

Endret av ultimatedeskjet
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...