Gå til innhold

AMD røper kommende grafikkbrikker


Anbefalte innlegg

PHII vil nok hjelpe på markedsandelene, men det vil ta tid før de får det over i server og oem segmenter, samt at det deretter tar tid å få kjøperne til å innse forbedringene og deretter påvirke markedsandelene. Det er som å styre oljetankere.

 

Ellers synes jeg laptop CPUene til AMD er et mareritt å orientere seg i om dagen, jeg blir helt grå i ansiktet av LM, ZM, QM, RM, RL og hva de nå kaller disse CPUene og jeg skjønner ikke bæra forskjell på dem når jeg ser på laptopper og har nå 3 ganger siste 5mnd endt opp med å kjøpe en Intel basert laptop istedet fordi jeg ikke aner hva jeg får hos AMD.

 

Du må bare gå inn på en.wikipedia.org å finne liste over turion 64 prosessorer. Da får du forklaringen på cache tdp osv. Men amd og laptoper funker enda ikke. Broren min har turion x2 på 1,8 ghz, og hans vista brukeropplevelse er kraftig begrenset av cpuen. Ved vanlig desktop bruk av pcen så går cpu mellom 50 og 100%. Sykt dårlig.

Endret av O:M:A
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
*snip*

 

Broren min har turion x2 på 1,8 ghz, og hans vista brukeropplevelse er kraftig begrenset av cpuen. Ved vanlig desktop bruk av pcen så går cpu mellom 50 og 100%. Sykt dårlig.

 

Enten er det buggy Vista som er årsaken, eller en feil på cpu. Kanskje han har tre tonn malware liggende og suse i bakgrunnen? Ingen maskiner, uansett prosessor, skal ligge mellom 50 og 100% load idle. Da må det være en feil et sted, enten brukerfeil eller fabrikasjonsfeil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...