Gå til innhold

DS-spill til 6-åringen


adder1972

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jr. blir snart 6 og ønsker seg seg nytt spill til sin DS. Han har nå holdt på med New Super Mario Bros siden jul.

 

Jeg har prøvd å finne et spill til han og sett på Super Mario 64. Men det hadde kanskje vært artigere med noe annet enn Mario? Hvordan er Pokemon spillene? Jeg har sett litt på YouTube, og det virker som det er mye tekst på dem. Det går dårlig tror jeg.

 

Tusen takk for alle tips!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da jeg var liten visste jeg jo ikke bedre. Jeg kunne ikke engelsk, men greide likevel å ha masse glede med spill som hadde mye tekst. Syns spill var like artig selv om jeg ikke forstod historien (eller så brukte jeg bare min egen fantasi og lagde en historie).

 

Barn har masse tid, og uendelig med fantasi. Så hvis ungen din er interessert i pokemon så skal du ikke se bort ifra at ungen på 6 år vil få masse glede av det spillet.

 

Ellers vli jeg tro at spill som Raving Rabbits og Mario spillene vil fungere bra.

Lenke til kommentar

Lego-serien er svært interessant. Jeg storkoste meg med Lego Star Wars 2 og Lego Batman, men Lego Indiana Jones ble en liten nedtur for min del. Selvsagt er det en stor bonus om han kjenner Star Wars-filmene og Indiana Jones-filmene, men det er ikke et krav. Lego Batman er basert på tegneseriene, men har en helt ny historie. Hele historien i disse spillene er for øvrig fortalt helt uten tekst, og lego-figurer snakker jo selvsagt ikke... ;)

 

Ellers har vi jo Mario & Luigi: Partners in Time, selv om det er litt mye tekst til tider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...