Gå til innhold

Naxx 10 vs 25

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja? Vi vil ha utstyr eller noe lignende for å vise at vi får til noe de fleste ikke klarer. Ikke veldig forskjellig fra å vise at du er flinkere til å tjene penger en sidemann.

aldri helt skjønt det der, raide/skaffe gear for å vise at man er bedre enn andre? jeg er enig i at selve kvaliteten i wow ligger i raids, men for å få bra raids må man ha et guild med god kvalitet. og det er strengt tatt i bunn og grunn der det hele ligger for min del, at guildet er en flokk med folk man kan klare å jobbe sammen med, og ikke en gjeng idioter. og det er mange slags idioter, alt fra de som ikke skjønner forskellen på fremover og bakover, til de ekstremt selvsentrerte loot horene som sitter å kjefter og skriker for den minste ting. jeg vil si jeg har vært borti de fleste, og til syvende og siste så er det ikke vansklighetsgraden på spillet som får meg til å spille, men de sosiale egenskapene til de jeg spiller med.

Så jeg spør, til de som kaller seg selv "casual": Hvor lang tid mener dere at et guild skal trenge for å cleare en helt ny, og fersk instanse? Dette bør i mine øyne, dersom spillerene er casual og bærer preg av det i form av gear, flere uker, gjerne måned(er).

hvor lang tid et casual guild trenger på å cleare en helt ny raid instance? spør du meg så bør de nok minst ha 5-15 resets, så vi får se hvordan det går når ulduar kommer. blir litt feil å dra inn det at man har clearet naxx fort og bruke dette som fasitt, for selv om kanskje ikke alle har vært der før så er dette en gammel retunet instance.

Skrevet

Jeg må si at jeg skjønner ikke hvorfor folk legger seg opp i hvor fort andre clearer en instance. Jeg er som sagt mange ganger før 100% for vanskeligere content, men det er fordi jeg personlig vil ha en utfordring med guildet mitt, og ikke fordi jeg liker å se at andre sliter og har der kjedelig fordi det er for vanskelig for dem.

Skrevet

Er bare å smøre med tålmodighet, det kommer nok noe som krever mye mer, håper jeg nu i allefall.

Selvom våres guild ikke har tatt sartharion 3D skyldes bare at folk ikke møter opp når det er ikke noe mer å hente, så lack på spillere er blitt mega problem pga lite content.

Kanskje endre emnetittle på denne tråden? ser ikke ut som naxx 10 vs 25 lenger ^^

Skrevet

hehehe morsom lesing her gitt...

Bare så rart at folk skryter av at de downer bosser i WOW. Samtidig som de ler av folk som whiper.

WoW har fra dag 1 vært det MMORPG som er lettest av de alle når det gjelder å levele, queste, kjøre raid og instance, customize sin char og skaffe loot.

Så hva faan er det dere rakker ned på hverandre for?

loltards!

Skrevet (endret)

Er merkelig hva folk i denne tråden tror "casuals" er...

Casual har ingen sammenheng med hvor god du er til å spille din(e) respektive klasse( r), det har med hvor mye tid du kan legge ned i spillet. Vil kalle med seg relativt casual og spiller 1-2 ganger i uken (altså 1-2 ganger med raids) og holder for øyeblikket på med å gjøre Heroic Glory of the Raider (3d 25-man går mest sannynlig ned i morgen, første gang vi prøver).

Begynte med 10-mans i WoTLK fordi jeg tenkte at dette var en god idé av Blizzard, men for 2 uker siden tok vi med de 10 beste fra guilden og merget med et annet 10-mans guild. Uansett... Poenget mitt er at det gjør ingenting for en casual guild som jeg er i at det blir vanskeligere å spille, siden alle er gode spillere og vet det som er å vite om klassen sin. Vi kommer fremdeles til å spille 1-2 ganger i uken når Ulduar kommer (ikke noe progression raiding her), men jeg regner ikke med at vi kommer til å være så langt bak de beste for det om.

Derfor si jeg ja til vanskeligere content og nei til timesinks. Casuals != bads.

Endret av SBS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...