Gavekort Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 (endret) Hei! Noen som vil gi tilbakemelding på mine to Far cry 2 -baner? Du må starte et LAN-spill og velge minimalt 1 spiller, så trykke "force start", eller så kan du åpne banen i editoren (Anbefales ikke på grunn av at du ikke får sette deg skikkelig inn i banen) Jeg ber om at ingen gir ut disse versjonene som sin egne, selv om alle rettigheter tilhører Crytek og Ubisoft. Oasis beta Type: Ørken/oase Størrelse: Medium (4++ spillere) Støttede-spilltyper: Deathmatch Tilstand: Beta v2 Last ned! (Oasis) --------------------------------------------------------- Lost Valley beta Type: Jungel Størrelse: Medium (4++ spillere) Støttede-spilltyper: Deathmatch, Team Deathmatch, Capture The Diamond, Uprising Tilstand: Beta v1 Last ned! (Lost Valley) Kos dere! Endret 7. februar 2009 av Blomsterbob
Gavekort Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Skrevet 7. februar 2009 Huffda, her var det få interesserte.
Gavekort Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Skrevet 8. februar 2009 Update til Lost Valley kommer snart. Beta v2.
celidog Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 (endret) dette så jo utrolig bra ut, godt jobba! -Kanskje ta litt flere bilder fra ovenfra? så vi kan se litt mere av banen, ellers så det utrolig kult ut! Endret 19. februar 2009 av celidog
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 *Pirke pirke* Jeg ber om at ingen gir ut disse versjonene som sin egne, selv om alle rettigheter tilhører Crytek og Ubisoft. Crytek har lagd Cryis ikke FarCry 2
Gavekort Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Skrevet 20. februar 2009 *Pirke pirke*Jeg ber om at ingen gir ut disse versjonene som sin egne, selv om alle rettigheter tilhører Crytek og Ubisoft. Crytek har lagd Cryis ikke FarCry 2 dette så jo utrolig bra ut, godt jobba! -Kanskje ta litt flere bilder fra ovenfra? så vi kan se litt mere av banen, ellers så det utrolig kult ut! Om du virkelig er interessert så er det bare å laste dem ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå