Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg stemmer for et eget OC arrangement, IKKE i påsken...

 

Egentlig helt enig, bråk, klåfingrede fjortiser og høy luftfuktighet er jo ikke optimalt :p . Crew'et var vel heller ikke overimponret om jeg husker riktig. Spørsmålet er bare hvor og når? Blir det "kort" reisevei for meg, og ikke akkurat mens jeg har lærerpraksis, er jo det suverent.

Lenke til kommentar
Jeg stemmer for et eget OC arrangement, IKKE i påsken...

 

Egentlig helt enig, bråk, klåfingrede fjortiser og høy luftfuktighet er jo ikke optimalt :p . Crew'et var vel heller ikke overimponret om jeg husker riktig. Spørsmålet er bare hvor og når? Blir det "kort" reisevei for meg, og ikke akkurat mens jeg har lærerpraksis, er jo det suverent.

 

Vil vel ikke akuratt få luftfuktighetsproblemet med Helium, nitrogen, tørris?

Lenke til kommentar
Jeg stemmer for et eget OC arrangement, IKKE i påsken...

 

Egentlig helt enig, bråk, klåfingrede fjortiser og høy luftfuktighet er jo ikke optimalt :p . Crew'et var vel heller ikke overimponret om jeg husker riktig. Spørsmålet er bare hvor og når? Blir det "kort" reisevei for meg, og ikke akkurat mens jeg har lærerpraksis, er jo det suverent.

 

Vil vel ikke akuratt få luftfuktighetsproblemet med Helium, nitrogen, tørris?

 

Jo, pga kondens.

Lenke til kommentar

Lufttørrer til vikingskipet blir vel litt drastisk :p

 

Kunne jo evt. ha montert HK og greier i en isoporkasse med tørris i bunnen og litt mellomrom mellom HK og isen for å unngå for mye nedkjøling av kondensatorne. Da slipper man i hvert fall unna uten noe særlig luftfuktighet.

 

Er det noen klokkere som har tenkt seg på TG?

Lenke til kommentar
Lufttørrer til vikingskipet blir vel litt drastisk :p

 

Kunne jo evt. ha montert HK og greier i en isoporkasse med tørris i bunnen og litt mellomrom mellom HK og isen for å unngå for mye nedkjøling av kondensatorne. Da slipper man i hvert fall unna uten noe særlig luftfuktighet.

 

Er det noen klokkere som har tenkt seg på TG?

 

Jeg klokker :D og skal på TG, eller jeg pørver so godt jeg kan i allefall... Jeg skjønner ikke mye og er ikke helt sikker på hvordan det funker enda men jeg prøver..

Lenke til kommentar

Liten lyst til å dra dit selv. Føler egentlig at jeg har lite til felles med resten av folkene på TG. Å sove på gulvet til bråket fra flere tusen nerder er noe jeg begynner å føle meg for gammel til.

Men om det blir noe skjer noe kult så skal jeg vurdere å komme på dagsbesøk.

 

Ingen som har hørt noe om "de store"? Overklokking har jo blitt latterlig stort så rart om feks ikke Intel/AMD eller andre hardware-firmaer ikke skal ha en stand.

Lenke til kommentar
Åja, men det er fett.

Tenker jeg stikker innom en tur selv hvis jeg er i Hamar i påsken.

 

Synd det ikke blir noe mer av HW-LAN/The eXperience.

 

Ja, synd at det ikke blir noe mer av HW-LAN. Der følte iallefall overklokkerne seg velkommene og ting ble fikset på våre premisser.

 

Husker du på første HW-LAN Åsmund hvor vi fikk de til å åpne hangardørene slik at vi fikk litt bedre temps? Eller når de fikset egen kurs bare for bordet vårt :D

Lenke til kommentar
SOm nevnt tidligere i tråden så går det kanskje an å lage et separat klokketreff...? Bare en liten tanke, siden denne tråden tydeligvis har trukket folk opp av "dvalen".

 

I Oslo området da eller?

 

Det får tiden vise, må vel bli der det er folk :p Oslo er jo isåfall et hett tips, men er endel klokkere i stavangerområdet også, bl.a.

Lenke til kommentar
SOm nevnt tidligere i tråden så går det kanskje an å lage et separat klokketreff...? Bare en liten tanke, siden denne tråden tydeligvis har trukket folk opp av "dvalen".

 

I Oslo området da eller?

 

Det får tiden vise, må vel bli der det er folk :p Oslo er jo isåfall et hett tips, men er endel klokkere i stavangerområdet også, bl.a.

 

Men oslo er jo lettes å komme til?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...