Gå til innhold

Trenger Hjelp til ekstern hardisk

Brekke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!

et lite problem :cry:

har en ekstern harddisk på 500 gb som var full av filer men får ikke åpnet harddisken lenger,

fram til et par dager siden fikk den tildeling (f:) men nå får den (g:)

noe jeg har borti før og klarte og fikse men jeg husker ikke hvordan jeg løste det

er det noen her som vet hvordan jeg kan fikse dette og få tak i alle de filene igjen

Takker for all hjelp

Mvh.

EB

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får du ikke åpnet den fordi den er G:? :hmm:

Mine FAT32 harddisker pleier å få F:, men min NTFS får G:. Det er egentlig det eneste jeg har hørt om noe slikt.

Du husker om du stilte inn noe på den før det skjedde? Eller skjedde det bare plutselig?

Skrevet
Får du ikke åpnet den fordi den er G:? :hmm:

Mine FAT32 harddisker pleier å få F:, men min NTFS får G:. Det er egentlig det eneste jeg har hørt om noe slikt.

Du husker om du stilte inn noe på den før det skjedde? Eller skjedde det bare plutselig?

får bare beskjed om at jeg må formatere den men jeg får ikke gjort det heller og når jeg prøver og flytte noe over på den får jeg bare beskjed om at parameter er feil,

hva nå enn det betyr

Skrevet

Skal ikke spille noen rolle hvilken bokstav disken får tildelt så jeg mistenker at den har et teknisk problem. Bokstaven kan man endre under Kontrollpanel - Adminverktøy - Datamaskinbehandling, men har ikke tro på at det løser problemet ditt dessverre :(

Skrevet
Skal ikke spille noen rolle hvilken bokstav disken får tildelt så jeg mistenker at den har et teknisk problem. Bokstaven kan man endre under Kontrollpanel - Adminverktøy - Datamaskinbehandling, men har ikke tro på at det løser problemet ditt dessverre :(

da var bokstaven gjort om til f:

kommer fortsatt ikke inn på den men jeg får ivertfall lov å formatere den nå så jeg får se om jeg finner noen filer med recovery program

Takker for all hjelp så langt

Skrevet

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...