Gå til innhold

Battlefield 1943 kommer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jammen kommer BF 1943!!Dette ser jammen knallbra ut..BF1943..

Blir nesten nostalgisk her når jeg ser traileren.Kjente igjen et kart fra mitt kjære BF 1942..hadde mange artige øyeblikk der....Flere som gleder seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Herlig. ^^

Mapen lignet veldig på Wake Island.

Dette blir jo nesten som 1942 med frostbite engine

Ser at man kan laste det ned ja. Både på PS3, Xbox og PC :D

Husket da jeg fikk tak i 1942 MP Demo for leenge siden, og det satt jeg i timesvis, hver dag å spillte. Så dette blir da med 3 maps, så for meg holder det i massevis iom. at det er gratis ^^,

Og man kan jo ødelegge ting! :D

Kan PC spille sammens med konsoll?

Endret av Svartasmeden
Gjest Slettet+513
Skrevet (endret)
Herlig. ^^

Mapen lignet veldig på Wake Island.

Dette blir jo nesten som 1942 med frostbite engine

Ser at man kan laste det ned ja. Både på PS3, Xbox og PC :D

Husket da jeg fikk tak i 1942 MP Demo for leenge siden, og det satt jeg i timesvis, hver dag å spillte. Så dette blir da med 3 maps, så for meg holder det i massevis iom. at det er gratis ^^,

Og man kan jo ødelegge ting! :D

Det er Wake Island med :roll:

venter bare på at de tillater full byggning kollaps med Frostbite, BF1943 og BFBC 2

Endret av Slettet+513
Skrevet

Haha, dette kan jeg aldri tenke meg med et FPS. Det vil si i praksis at du setter mot hverandre folk som sikter med mus og andre som bruker kontroller med eller uten autosikte. Førstnevnte er betydelig raskere og konsollgamere vil bare bli frustrert og sint. Jeg spår ragequit-tsunami.

Skrevet (endret)
Hvis jeg har forstått riktig er det "bare" et lite nedlastbart spill med kun 3 maps.

Så langt virker det som om Battlefield 1943 har 3 maps, med støtte for 24 spillere på hver av dem, uten off-line modus, blir lansert som DLC-utgave og koster penger. Jeg lukter en grafisk oppdatering av det forrige spillet. Er dette så mye å rope hurra for?

Edit:

En annen ting: Hvorfor utgi Battlefield 1943 når Bad Company 2 blir lansert på alle next-gen konsollene, inkludert PC? Det er tross alt lansert at Bad Company 2 vil innehold både flerspiller -og enspillerfunksjon, så hvorfor lansere to relativt like spill etter hverandre?

Endret av ^Th0mas^
Skrevet

Haha, dette kan jeg aldri tenke meg med et FPS. Det vil si i praksis at du setter mot hverandre folk som sikter med mus og andre som bruker kontroller med eller uten autosikte. Førstnevnte er betydelig raskere og konsollgamere vil bare bli frustrert og sint. Jeg spår ragequit-tsunami.

Nåja - du er ikke den første som påstår det, men det visstnok ikke tilfellet. Mener å huske at det ble foretatt flere slike forsøk med både Shadowrun (riktignok ikke en FPS) og Halo 2 når de innførte cross-over multiplayer - hvor resultatet var at stikken på ingen måte var underlegen mus/tast. Det ser man forsåvidt fort om man for eks. ser på de som er flinke på COD4 på konsoll ...

Skrevet
Hvis jeg har forstått riktig er det "bare" et lite nedlastbart spill med kun 3 maps.

Så langt virker det som om Battlefield 1943 har 3 maps, med støtte for 24 spillere på hver av dem, uten off-line modus, blir lansert som DLC-utgave og koster penger. Jeg lukter en grafisk oppdatering av det forrige spillet. Er dette så mye å rope hurra for?

Det samme lurer jeg på. Jeg klarer ikke å bestemme om jeg virkelig ser frem til det eller egentlig driter litt i hele opplegget. Vi får nå sjå...

Stig: Jeg tviler ikke på at noen spillere behersker kontrolleren og jeg er selv veldig OK med en kontroller på skyting. MEN uansett hvordan man vrir på saken vil alltid en rask armbevegelse være mye raskere enn hvilken som helst kontroller satt på maks sensitivity. Du kan f.e. ikke på noen måte snu deg like rask med en kontroller som med en mus, dette av rent tekniske årsaker. Det har altså ingenting med spillerens reaksjon å gjøre: jeg har uansett aldri kommet bort i en kontroller som tillater deg å gjøre en 180 grader i under ett halvt sekund, uansett settings.

Skrevet

Neivel? Mange FPS-spill har såvidt jeg vet en egen knapp dedikert for å snu seg 180 grader, om noenting er det umulig for en PC-spiller å oppnå det samme. Bare for å kverulere litt :p

Skrevet

Jeg tror at grunnen til at Battlefield 1943 blir nedlastbart innhold er fordi spillet blir såpass "komprimert" med 3 baner at det ikke er verdig utsalg i butikkene. ;)

Skrevet (endret)
Neivel? Mange FPS-spill har såvidt jeg vet en egen knapp dedikert for å snu seg 180 grader, om noenting er det umulig for en PC-spiller å oppnå det samme. Bare for å kverulere litt :p

Hehe joda jeg vet, da var 180 grader sannsynligvis et dårlig eksempel. Jeg kunne like godt ha valgt 120 grader ;) Tanken er å kunne snu deg akkurat hvor du vil og veldig nøyaktig i under ett sekund. Det er det viktigste i et skytespill, selv om jeg skal være enig i at det er litt mindre avgjørende i et BF-spill enn i f.e. CS siden avstandene er ofte større og at man må ta kjøretøy osv. i betraktning.

Jeg tror at grunnen til at Battlefield 1943 blir nedlastbart innhold er fordi spillet blir såpass "komprimert" med 3 baner at det ikke er verdig utsalg i butikkene. ;)

Jo mer jeg tenker på det, jo mer jeg tror det kan bli veldig bra likevel. Vi får et fint oppusset BF-spill til en rimelig pris, og nettsamfunnet vil sørge for ekstra maps etter hvert.

Nå er det bare å håpe at DICE kommer med et spill uten bugs for en gangs skyld. Men nå håper jeg litt for mye.

Endret av Khogn
Skrevet

Det finnes jo en sjanse for at spillet vil utvides hvis det er populært nok. Det hadde i hvertfall vært kult med en remake av El Alamein. Digga bombeflyet der :D .

Skrevet

De tre spillene DICE jobber med er Bad Company 2, Battlefield 1943 og Heroes (Snart ferdig ifølge dem).

Jeg vet ikke om det var det du mente Fev4ng, men ikke drep meg om jeg tar feil :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...