Gå til innhold

Skal oppgradere gamer- rigg før TG09, hva bør skiftes ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Topic says it all i grunn, hva bør jeg oppgradere på mitt oppsett?

Er det noen flaskehals slik dere ser det? Tenker spesielt på maksimal spill- ytelse, da jeg gamer en god del. Er skjermkortet utdatert allerede kanskje?

Takk for all hjelp!

FINT om dere kommer med konkrete forslag til komponenter. Vil nødig bruke mer enn 3-4000.

Specs i sig.

Endret av NiRaM
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har klokka CPU fra 2,4 til 3,0 Ghz omtrent. Den vil ikke lenger, enkelt og greit.

Angrer noe grusomt på 3870x2, trodde jeg fikk mer for den prisen. Men for all del, kjører da det meste på dagens marked. Men er det poeng i å bytte hovedkort og sånn til ddr3?

Skrevet

Eneste jeg ser som er vits i å bytte ut er skjermkortet, alt annet av komponenter holder nok mål en stund til - dessuten må du ut med mye mer en 3-4000 om du skal få en vesentlig oppgradering.

Skrevet

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Skrevet

man får da 4870x2 for rett under 4000. personlig liker jeg best single gpu så 285 får du for 3500 eller noe sånt. Det yter mye bedre enn 3870x2. et 280 er heller ikke et dårlig kjøp. 285 er bare 10% mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...