Gå til innhold

Seagate Barracuda 7200.11 problemer?

Fapse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får du trøbbel, skulle du ønske at du ikke hadde handlet på NetShop. Anbefaler ikke å kjøpe annet enn sikre ting derfra.

Selv om du har hatt trøbbel en gang, så behøver det ikkje være trøbbel for alle andre i hele verden vettu ;)

Eneste sjappa jeg har hatt problemer med er Amentio :!:

Den jeg kjøpte var helt fantastisk. Se i inlegget mitt lenger oppe.

Synes NetShop er et bra sted å handle fra. Ingen problemer så langt. Navitel er nok det beste stedet jeg har handlet da, men faktumet av at man ikke kan hente varer derfra (blir sendt i posten) gjør at NetShop er et smart alternativ for meg i Oslo.

Synes NetShop er et bra sted å handle fra. Ingen problemer så langt. Navitel er nok det beste stedet jeg har handlet da, men faktumet av at man ikke kan hente varer derfra (blir sendt i posten) gjør at NetShop er et smart alternativ for meg i Oslo.

Jeg endte opp med denne jeg og, men rakk ikke hente den på netshop i dag. Bra du er fornøyd:)

Jeg endte opp med denne jeg og, men rakk ikke hente den på netshop i dag. Bra du er fornøyd:)

Du kommer ikke til å angre ;) Den er UTROLIG stille og kald. Etter 2 timer med Far Cry 2 var disken på 25 grader. Synd at skjermkortet mitt bråker så mye. Har nesten lyst til å høre den svake viskingen fra hardisken i stedet :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...