Gå til innhold

Erfaring med Datakjeden eller Datakjeden.no


Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt ny PC via Datakjeden.no og er foreløpig strålende fornøyd!

 

Bare ett tips til andre som har vært innom butikkene deres, ikke kjøpt pc i deler fra butikken. Bestill heller online fra deres egne hjemmesider. Da sparer du fort ett par tusenlapper på en pc til 10-12 tusen.

 

Borsett fra det, service og alt annet har bare vært en positiv opplevelse for meg :)

Endret av Razormail
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forrige pcen jeg hadde kjøpte jeg fra Datakjeden.no tror det var i 2004.

Første som skjedde var at 2 dager etter jeg hadde hentet den ble det noe kluss med skjermkortet, men det fikk jeg byttet i samme kort, men det ble også ødelagt. Så jeg sendte in pc'en til datakjeden igjen og jeg sa det at hovedkortet måtte være feilen, men han bak kassen bare ristet på hue som om jeg ikke kunne noe om pc. etter 2 mnd med feilsøking hos datakjeden fikk jeg beskjed om at HK var nok ødelagt, hva var det jeg sa sa jeg da og han bare snøftet. Fikk bedre HK enn jeg hadde tidliger og 6600 gt fordi dem ikke hadde de gamle på lageret lenger. Etter det funket maskinen helt feilfritt i 4 år. Men ble da moden for utskifting sist høst.

 

Min erfaring med Datakjeden er nok det at suport er veldig bra bare at ting kan ta tid.

Lenke til kommentar
Det er jo hele poenget med datakjeden - bestill på nett, hent i butikk.

 

jaha, men hvordan i h.... får man valget "hent i butikk" når man bestiller i webshop?

 

http://datakjeden.no/webshop/PartDetail.as...1016453;c:36231 <-- 51 kr

http://datakjeden.no/oslo/PartDetail.aspx?...1016453;c:36231 <--126 kr

 

Såvidt jeg kan forstå så må jeg velge oslo for å kunne gå i butikken rundt hjørnet og hente viften, og da er prisen mer enn doblet. Jeg finner ihvertfall ingen "hent i butikk" når jeg går inn på webshop.

Lenke til kommentar
Dei er dyre i forhold til dei største nettbutikkane som til dømes Komplett, Netshop og Amentio.

 

På min handleliste så kom datakjeden.no klart billigst ut og det var på en komplett pc.

Datakjeden.no: 8829,-

Andre nettbutikker: 8219,- (fra fler enn 5 nett butikker)

I butikk, datakjeden: 10697,-

 

Noen enkelt deler kan være billigere andre steder men deler du opp i flere pakker blir det du sparer spist opp i porto. Har selv regnet på dette.

 

 

butikkprisene er ikke akkurat lave nei, selv bestiller jeg heller på nettet og velger henting i butikk så dra på butikken og kjøpe til nettpris :D

 

Ante ikke at det gikk ann.. Har Datakjeden butikk her i Tromsø også men så ingen valg om hent i butikk..

Endret av Razormail
Lenke til kommentar

Hei.

 

Du kan bestille fra nett fra datakjeden å hente i butikk, men ikke med prisene til de som er på webshoppen.

 

www.datakjeden.no/webshop og www.datakjeden.no/butikk har 2 forskjellige priser som flere sikkert har fått med seg.

 

Før datakjeden gikk over til webmercs systemet, så var de samme pris på hele datakjeden.no. Men webshoppen prøver å konkurrere med andre nettbutikker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...