Gå til innhold

Kommentartråd: Modifisering av PC-V2100. Foreløpig uten navn.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grunnen til at jeg går for Koolance er at jeg har hørt mye godt om dem. EK sine blokker er også gode alternativer, men ligger i en anne prisklasse da. Ikke mye høyere opp for den jeg har lyst på (Acetal + Nickel), men nok til at jeg ikke kjøper den. Hos Koolance følger det også med noen 5mm LED's. :)

 

Skal gi tilbakemeldinger på blokken ja. Men har enda ikke bestilt den. Må se litt på hva jeg har igjen av penger etter jeg har betalt oppsettet mitt. Skal ha noe annet utstyr også. :)

 

Har ikke fått annet en hovedkortet, psu + litt andre ting, og noen vannkjølingskomponenter da. :)

 

Men venter i spenning. Forhåpentligvis kommer DVD-brenneren

Lenke til kommentar

Ventinga i forbindelser med case-mod prosjekter kan drepe..

 

Har du btw hørt noe om vekt-problemer med EK-blokka? Mener å ha lest at noen ikke får starta kortet pga vekta til blokka.. men klarer ikke å finne tilbake til den sida :hm:

 

Når kommer updaten? :D

Lenke til kommentar
Grunnen til at jeg går for Koolance er at jeg har hørt mye godt om dem. EK sine blokker er også gode alternativer, men ligger i en anne prisklasse da. Ikke mye høyere opp for den jeg har lyst på (Acetal + Nickel), men nok til at jeg ikke kjøper den. Hos Koolance følger det også med noen 5mm LED's

 

Jeg skrev nå et lite svar. :)

 

Vet ikke om du så det jeg, men poster det en gang til. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...