Gå til innhold

Kommentartråd: Modifisering av PC-V2100. Foreløpig uten navn.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har noen formeninger om jeg bør lakkere hele kabinettet hvitt eller bare "the internals?" :)

 

 

Tja.. Veit ikke helt jeg. Kan jo bli tøft å bare lakkere "the Internals" hvitt. Trur kanskje d blir tøffest jeg, men det er bare min mening da:P

 

Ser at du ikke sparer på krona her^^ Blir vel godt over 20000,- for den PCn der ja:)

 

Lykke te videre med prosjektet! Gleder meg te det blir ferdig!:)

 

Mvh. massin :thumbup:

Lenke til kommentar

Mange takk for kommentar. Er en sann glede å få tilbakemelding på prosjektet mitt. :)

 

Blir vel til at jeg kun lakkerer "the internals" ja. Da får jeg en fin blanding mellom hvitt og sort som skaper kontrast.

 

Blir vel gjort litt mer i vinterferien tror jeg. Har hatt det litt travelt med skolearbeid i det siste. :)

 

Foreløpig status for komponentene er: Mars :(

 

Det er tre varer som ikke kommer på lager før da. Skjermkortet og to produkter til som forsinker det hele. :(

Lenke til kommentar
Denne tråden kommer til å oppdateres fortløpende dersom ingen ting voldsomt eller uventet kommer i veien, slik som en plutselig konkurs eller noe. :)

 

Lykke til med det. Vi lever i Norge.. Hvor det eneste alternativet er Posten :p

 

Prosjektet ser veldig bra ut! :thumbup:

 

Kommer til å følge med på dette.

 

Skjermkortet du skal ha tror jeg amentio får inn i morgen :) Gugabyte that is. Var hvertfall det de fortalte meg

Lenke til kommentar

Mange takk for kommentar. :)

 

Skal kjøpe XFX, på grunn av at det er det billigste alternativet og så følger det også med Far Cry 2. 300 + avslaget jeg fikk hos Netshop er mye penger å spare. :)

 

Takk til Netshop for avslag forresten. Fikk veldig god service fra dem. Tusen takk. :)

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar

Fikk det for 4500, så det er ikke så mye, men ca. 300 kroner er det jo. Og så sparer jeg nå utgiftene til FC2 da. :wee:

 

Har bestilt alt av komponenter. Venter bare på at Optisk, Tastatur (Logitech Illuminated, definitivt verdt å vente på) og skjermkortet skal komme på lager. :)

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar

Ja, er nok det desverre. Sitter på LAN fremover i to dager nå, så blir vel ikke gjort noe før det tenker jeg. :)

 

Jeg er ikke akkurat så effektiv, det skal jeg innrømme. Men det skal komme noe etter hvert, det lover jeg. :)

 

Planen er at jeg skal sende kabinettet til en lokal forretning som driver med oppretting av karosserier og skader på biler, tillegg driver de også med lakkering. Mulig jeg får dem til å lakkere noen enkle nøytrale mønstre på utsiden av kabinettet, men får se. :)

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar

Du trenger ikke være nervøs for ditt system. Du har mer enn nok radiatorkraft. Det er bare det at jeg skal kjøre 2 looper og da legger jeg likeså godt til en ekstra radiator. :)

 

En Quad Feser er mer enn godt nok til ditt system. Til mitt system også, men så hadde jeg 2 stk. swiftech fra før da. :)

 

Skal ha et par vifter for å få litt ekstra luftstrømning inne i kabinettet, men ikke noe mer enn det. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...