Gå til innhold

BK: Portrett - Vaishali


KimNK

Anbefalte innlegg

Installerte endeleg CS4 i går og fann fram eit relativt gamalt bilete for å teste litt ut. Mykje eksperimentering berre, og det er vel antagelegvis langt frå slik eg hadde gjort det tradisjonelt sett, men kanskje det funkar likevel? Tja, eg trur ikkje det vart heilt håplaust i alle fall.

 

post-26831-1233672813_thumb.jpg

 

Edit: Fant til og med ut kva dama heitte. Poeng til meg.

Endret av KimNK
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir kort (og godt) fra meg nå, for må skynte meg til sengs, men:

 

Syns bildet er fint, grei komp på begge, vet ikke hvilket bilde jeg helst foretrekker. Eneste jeg har av kritikk må være at hennes høyre hånd er alt for lys for min smak. Alt fokus faller på fingrene og underarmen. Demp lyset på armen litt, så blir det bra tror jeg :)

Lenke til kommentar

Liker det!

Tror faktisk jeg liker det første utsnittet best? Oo

 

Så fint når det er så gode bilder som popper opp i bk..

Pen modell også.. fint i mengden av bilder her der folk prøver seg på fashion-inspirerte poseringer som modellen i utgangspunktet ikke har sjangs til å pulle off.. mao fint valg av modell.

 

alt etter hvordan farge den gensern har, så tenker jeg dette hadde vært ett behagelig bilde i en farge versjon som er relativt desaturert også? typ -50 saturation.

Lenke til kommentar

Jeg liker bildet veldig godt. Utsnittet i den første utgaven er best synes jeg, men der ble den venstre armen hennes litt snål. Ser nesten ut som om den er visklet på.

 

Det andre utsnittet rettet opp den feiltagelsen (fordi bildet ble større).

 

Nydelig modell med et godt fanget blikk. :-)

 

Gjorde seg veldig godt i s/h.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...