Gå til innhold

Noen gode spill som ikke trenger så god maskinvare?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er på utkikk etter noen gode spill som man ikke trenger så veldig god maskinvare for å kjøre. Samme hvor gamle spillene er. Er også et pluss vis det er multiplayer på spillet :)

Håper på svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags maskinvare har du ? Det skal uansett gå fint å spille Call of duty 4 på de fleste datamaskiner i dag. Om du ikke har eller har testet spillet så er det en bra multiplayer-del på det. Hva slags spill liker du ? Det finnes jo så mange kategorier.

Skrevet

Source-spill skal kjøre bra på et bredt spekter av maskinvare. Eksempelvis Portal og Half-Life-serien, samt multiplayerspillene slik som Counter-Strike: Source, Team Fortress 2 og Left 4 Dead. Blant disse vil jeg trekke fra Portal og Left 4 Dead som de spillene som jeg synes at skiller seg ut fra mengden. :)

Skrevet

Er snakk om en kamerat sin PC. Er litt usikker på maskinvaren. Men det er en 3 år gammel HP PC. Så kan nok ikke forlange så veldig mye :p

Skrevet

Støtter skagen i å få kompisen din til å kjøpe seg Source-spill fra Valve. L4D og TF2 for heftig multiplayer-action, Portal og HL-serien for heftig singleplayer :)

Skrevet

Tja, er mer enn nok å velge i. Det kommer ann på hva slags type spill du er på jakt etter.

Rollespill:

Baldur's Gate-serien

Icewind Dale-serien

Planescape: Torment

Vampire: The Masquerade: Bloodines

Vampire: The Masquerade: Redemption (kom før Bloodlines og har ikke noe sammenheng bortsett fra at det er VTM)

System Shock-spillene (spesielt nr 2. Ikke spill det alene om du vil sove om natten...)

FPS:

Doom-serien

Half-Life inkludert Opposing Force og Blue Shift.

Strategi:

Freedom Force 1 og 2

Warcraft og Warcraft 2

Emperor: Battle for Dune

Battle for Middle-Earth 2

Annet:

Trackmania (samme hvilket)

Sacred Gold

Titan Quest Gold

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...