Gå til innhold

Bygging av kabinett - Prosjekt 1:40 - Komentartråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker du navnet på den 3dmoddelen du har av den hk-platen? Jeg prøver å søke den opp i google, men klarer ikke treffe på riktig navn.

Skrevet

Før jeg glemmer det.. Er det noen som veit om noen andre sider hvor man finner modeller til ScetchUp ??

Noen utenom disse:

- http://scc.jezmckean.com/

- Google`s 3D warehouse

:)

Som også Mr.Anki fiksa for deg :p

Har du planer om å lakke nettingen?

Nettingen skal lakeres veit du ;)

Hele kassa skal lakeres i svart :)

Skrevet

Noen som har en god idè til hvordan jeg skal feste kablene inni kabinettet ?? Skal legge så mange kabler som mulig bak HK-brettet, men de som ikke får plass der må gjemmes et annet sted..

:)

Skrevet

Har fått skaffet meg to 80mm viftegriller i dag :)

Har også prøvd å lage min egen HDD holder.. ser bra ut hitil :)

Noen som har et lite tips til hvordan jeg skal få lakert kassa.. hvordan lakk skal jeg bruke ? kan jeg bruke samme type lakk på HK-brettet og MDF platene ?? :hmm:

Skrevet

HK brettet må vel pulverlakkeres, noe jeg har planer om å gjøre med hele mitt.

Du kan sikkert bruke lakk også, men vet ikke om det da blir samme farge på treverket som på metallet.

Jeg ville ikke brukt sprayflasker, da du skal ha god trening for å få det pent, uansett testet på rester du har igjen og sett hvordan det blir først.

Skrevet

Hansi - hvilken viftekontroller endte du med? Og har du evt kjøpt den inn enda? Lurer veldig på hva jeg skal beregne for min egen del, og stiller ca samme krav som du har satt deg.

Skrevet

Det kommer en stooor update etterpå :D

Ikke så mye bygging, men jeg har fikkset mye forskjellig som jeg tengte jeg skulle vise frem :)

Skrevet

jeg har litt lyst å ha to små LCD paneler foran, men jeg trur jeg venter litt med det..

Kan ha seks ekstra temp.målere på hovedkortet mitt :) itillegg til den som er på GPU og CPU :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...