Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få henne til og like meg? Hva skal jeg gjøre!


Gjest Guest_Trengerhjelp_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Trengerhjelp_*

Okeei..

Det er som følger:

Ble kjent med en nydelig jente for ett par månedter siden, og falt pladask og fikk følelser for hun etter bare noen dager.

 

Problemet var da, at etter at jeg falt pladask, fant jeg ut at hun har type..

SKUFF, meen fant ut at jeg får vente. Trodde ikke forholdet kom til og vare lenge. Jeg likter jenta veldig godt, og snakka masse båd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Trengerhjelp_*
Hvordan få henne til og like meg? Hva skal jeg gjøre!

 

Slutte å spørre om råd på et nettbasert forum.

Seriøse svar, takk.

 

Klore, lugge, slå og generell plaging er jo klassikere.

 

 

Om du ikke tror forholdet kommer til å vare lenge, så vent til det er over, la det gå ei uke, og be henne med ut om du tror du får noe følelser tilbake.

Enkelt og greit.. men vet ikke helt..

 

Råd 1: Glem henne! Hun har type, og det finnes en haug med andre jenter der ute!

Råd 2: Jenter kan ikke overtales til å like deg...go figure...

Råd 3: Deng typen hennes...:p

1. Som jeg sier, er det vanskelig for meg og bli kjent med jenter.

2. Sant. Men snakker ikke om og overtale, snakker om noe som kan få henne til og like meg :p

3. Eventuelt ikke, da blir det bare værre :p

Lenke til kommentar

Dropp det. Jenter med type er off-limit.

 

Hvis du direkte prøver deg, risikerer du å få typen på nakken. Jeg hadde hvertfal freaka hvis noen hadde prøvd seg på dama mi.

 

Prøv og ikke henge deg opp i akkurat hun her, som sagt finnes det heldigvis uendelig mange jenter der ute. Skaff deg litt baller, og finn den rette for deg.

Lenke til kommentar

Vær deg selv, enkelt å greit. Så finner du ut om hun er interessert i deg eller ikke. Er hun det, go for it, men vær oppmerksom på at dette kan gå hardt utover din fysiske tilstand. (Spessielt om jeg var typen hennes, noe som jeg selvfølgelig ikke er :tease: ).

 

Er hun ikke interessert, legg av, kom deg over henne og jakt i en ny andedam!

Lenke til kommentar

Det er som andre sier.. Det er ikke mulig å gjøre noen triks for å få hun til å like deg. Enten så liker hun deg, eller så gjør hun det ikke.

Det eneste du kan gjøre er å vise interesse med kroppspråk og initiativ. Så er det opp til henne å handle på det.

Men IKKE gjør noe som helst fysisk (kyssing, tafsing, sex, etc) før hun evt er singel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...